Bromlexl Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Jeg er veldig usikker på dette bildet. Hovedsakelig siden det har blitt voldtatt ganske så hardt i photoshop. Har skiftet himmel og fargetonen i bilde. Virker det? Endret 7. august 2006 av Bromlexl Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg synest at det var DRITTØFT! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Slett ikke ille, men kanskje i mørkeste laget? Ellers er jeg ikke akkurat veldig begeistret for at du har kuttet hjørnene på bildet... Men det er kanskje smak og behag... Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Arti bilde. Om jeg ser bort i fra skyene/himmelen så fikk jeg litt "på månen-assosiasjoner". Du har lagt til den himmelen ja? Du skulle gjort et forsøk å lagt til jordkloden sett fra verdensrommet isteden for skyene, og fjernet grønnfarga i de haugene Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dette bildet hadde vært utrolig fett om bilde hadde vært litt mer skarpt, en litt annen himmel og om det hadde vært en del lysere. Fantasi har du hvertfall. Får inspirasjon jeg gitt. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå