vincent_vega Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Trenger noen forslag til felger som passer Vw golf 2, bilen vil bli nøytralt stylet med 90 fangere og senket litt. Men med kul lakk og emblem rensking så kunne jeg kanskje tenke meg krom felger kanskje? Kom med forslag, og bilder? Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Helt personlig så syns jeg ikke krom felg på II'er golf er noe pent syn, men det er jo øye som ser. Kjøre rundt i en 2'er jeg også, å skaffet meg noen 16" felger "kjapt & billig" i vår, som jeg er ganske så fornøyd med, "noname" fler-eikede felger, legger ved et bilde Edit: Ser at du har _litt_ annen smak angående utseende på 2'ere en det jeg har:P Endret 7. august 2006 av Zydar Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Helt personlig så syns jeg ikke krom felg på II'er golf er noe pent syn, men det er jo øye som ser. Kjøre rundt i en 2'er jeg også, å skaffet meg noen 16" felger "kjapt & billig" i vår, som jeg er ganske så fornøyd med, "noname" fler-eikede felger, legger ved et bilde Edit: Ser at du har _litt_ annen smak angående utseende på 2'ere en det jeg har:P 6631173[/snapback] Hmmm, så mange eiker du har? For mange etter min mening... Ja jeg har nok en litt annen smak! Hehe... Min golf blir helt rensket for emblemer, skiltet bak blir flyttet og skilt "hullet" blir sveist igjen, dørhåndtak blir sveist igjen, samme med side blinkers! Kanskje jeg til og med flytter tanklokket inn i dørkarmen? Hehe... Blir en del arbeid men det er jo nesten hele sjarmen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) har disse på min...15" Mega Pantera Selv om de eg har er 4 hulls da... Endret 6. september 2006 av Diesel1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå