Halvortheman Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 NÅr får vi velge plasser?? blir det samme måten man velger plasser på som på tg? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Siden det er samme system blir jeg VELDIG overrasket hvis det ikke blir på samme måte. Når det skjer vet jeg ikke, men jeg vil tippe 6-3 uker før lanet begynner. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Og hvordan er det på TG. Bestemmer vi selv når vi kommer dit eller hva... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 NÅr får vi velge plasser?? blir det samme måten man velger plasser på som på tg? 6630239[/snapback] Vu har ikke noe seatmap klart enda, så dette er usikkert enda Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vi har et foreløpig seatmap klart. Men, vi velger å ikke gå ut med dette for tidlig siden vi da slipper å gjøre for mange rettelser sendere. Stand forslagene strømmer inn, og stand plasser, scene plasser m.m må tas høyde for i seatmap'et. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vi kommer tilbake med mer informasjon om seatmap o.l når dette er klart for offentligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg