indola1234 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 De pratet på at den du øvelseskjører med også skal ha et kurs. Det tror ikke jeg noe på,men jeg må jo spørre. :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er ikke krav om det enda. Men kommer kanskje seinere. Det finnes derimot et frivillig kurs, gratis også i regi av Vegvesenet. Der får man informasjon, litt veiledning, tips osv. Man får også gratis speil og " L " som er påbudt! Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blir for dumt med alle disse kursene.. skulle nesten tro att folk som har hatt lappen i over 5 år har noe å lære til folk som øvelseskjører uansett.. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blir for dumt med alle disse kursene.. skulle nesten tro att folk som har hatt lappen i over 5 år har noe å lære til folk som øvelseskjører uansett.. 6632019[/snapback] Ja, min mor lærte stadig vekk nye ting av meg :!: Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blir for dumt med alle disse kursene.. skulle nesten tro att folk som har hatt lappen i over 5 år har noe å lære til folk som øvelseskjører uansett.. 6632019[/snapback] Ja, min mor lærte stadig vekk nye ting av meg :!: 6632054[/snapback] Må henge meg på der ja. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå