Fisker Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Grunnet at det flere ganger blir startet tråder eller blir spurt om i allerede-eksisterende tråder om linker til sider med fonts, så starter jeg denne tråden for å få litt oversikt. Sider med fonts:</span> Fonts.com Dafont.com Linotype.com 1001FreeFonts.com Fontsplanet.com Acidfonts.com DownloadFreeFonts.com Fontfile.com Fontfreak.com 1001Fonts.com SimplyTheBest.com Fontyukle.com Trenger du hjelp til å finne en bestemt font? Hvis du trenger hjelp til å finne ut hvilken font som er brukt i f.eks en logo, er siden WhatTheFont.com et veldig bra hjelpemiddel. Her kan du enten opplaste et bilde fra harddisken, eller gi en URL til bildet med fonten. Hvor skal jeg legge de nye skrifttypene? Den True-type-filen du har lastet ned, skal legges i mappen C:\WINDOWS\Fonts. Da skal den komme i alle programmer som trenger fonts. NB: De fleste programmer må restartes før fontene kommer på plass. Hvis det er noen som har flere tips å komme med, eller andre sider, er det bare å skrike det ut! Endret 15. april 2009 av Fisker Lenke til kommentar
tengelen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Den linken til whatthefont.com var jaggu ikke dum! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Kjekt å ha Faktisk lett etter fler Font-sider enn DaFont og 1001Fonts etc. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Denne ble aldri sticky, nei...? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 I Vote For Sticky Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Innvilget! Godt tiltak Fisker Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Likte simplythebest.com, mye fint og oversiktlig Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Blir det feil å spørre her? Men lurer på hva den skrifen som er på det nye albumet til Odd Nordstoga heter.. Tror at den er custoum made for det.. men finns det en som ligner? Prøvde WhatTheFont men kom fant ingenting.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 N-en ser ut til å være Copperplate Classic Round Swashes Klarte ikke finne ut om resten av teksten var samme font, men jeg går ut i fra det. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Noen som veit om det finns ei Kelloggs Font? Har seeka i alle linkene dine og slik, men finner den ikke.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har lett og lett selv kezoom og kan ikke finne noe. Men etterspørselen for å finne den er hvertfall der virker det som etter at jeg og søkte på google. Denne tråden skal forøvrig få en link til seg i avatartråden om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 noen som vet hva fonten de bruker på denne siden heter? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har lurt på en ting lenge. hva heter den fonten som de bruker på eldre biler/veteraner. de har den ofte på siden og det er som regel understreket. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Noen som vet hva fonten som brukes til å skrive iPod heter? Edit: Tror jeg fant det ut. Endret 17. januar 2007 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei, lurer på om noen vet hva denne skriften heter? Søkte på WTF.com men fant bare en som var betal. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kan ikke hjelpe deg kezoom, men: Noen som vet hva fonten som brukes til å skrive iPod heter? Edit: Tror jeg fant det ut. 7745449[/snapback] Hvorfor ikke dele det med oss? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Myriad/Myriad Pro er iPod-fonten så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne skriften GTA san andreas bruker? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 http://www.gta-sanandreas.com/downloads/index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå