Cookie1 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Har et problem med MSN Messenger v7.5. Det ser ut til at hver eneste gang jeg åpner MSN vinduet, får jeg en melding der det står: "Det har oppstått en feil i skriptet på denne siden." Her har dere et screenshot av hele meldinga: http://img443.imageshack.us/img443/6629/utennavnjv1.jpg Som sagt, kommer denne meldinga opp hver eneste gang jeg åpner hovedvinduet i MSN. (Det vinduet der alle kontaktene står lista opp.) Noen som vet hvordan det kan fikses? P.S. problemet begynte å forekomme etter at jeg innstallerte et nytt antivirus program, NOD32. Jeg la også til en bedre hosts fil i Internet Explorer, for å blokkere reklame. Endret 7. august 2006 av Cookie1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fjern host fila, så skal det fungere. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Legg inn den nyaste versjonen 8 (Windows Live Messenger) Endret 7. august 2006 av Neddo Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Prøv (som sagt) å fjerne host-filen. Så ser du om det løser problemet. Endret 8. august 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå