eikum Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei! Har tenkt til å bestille den nye Liverpool drakten fra Danmark.. Men må jeg da betale toll og sånt tull? Mener man slapp det når varen var fra Danmar! Prisen for drakten er 579 DK Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei! Så lenge den ikke sendes som gave må du betale 25% merverdiavgift og et gebyr på 75 kr. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Godt valg angående drakt! (hvis annet lag, intet svar) Jeg bestillte engang fra en nettbutikk i England. Siden de er registrert som firma kan de ikke skrive "gave" på pakken, men de sa seg villig til å redusere verdien på innholdet slik at jeg kommer under tollgrensa. Kjøpte for NOK400kr, de satt verdien på £17. Du kan jo sende dem en mail og spørre!! T-Evil Lenke til kommentar
Largie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Desverre er det kun deilig å være norsk I Danmark. Det er hat og banning når man kommer hjem til Norge igjen! Da står storebror og krever inn penger for småtteri og annet. Du tror vel ikke vi skal ha fordeler med kjøpe billigere varer i utlandet? Mitt råd er å dra til Danmark på ferie, kjøp drakta der, og bruk den når du går forbi tolla Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei! Så lenge den ikke sendes som gave må du betale 25% merverdiavgift og et gebyr på 75 kr. Hilsen, efikkan. 6630044[/snapback] Husk at det er toll på klær, så dette kommer i tillegg. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Den eneste måten, hvis de ikke vil skrive gave, og det er ikke sikkert at blir godtatt fra et firma er å dra til Danmark og hente den, noe som vil bli dyrere enn å bare betale toll, moms og avgifter. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Den eneste måten, hvis de ikke vil skrive gave, og det er ikke sikkert at blir godtatt fra et firma er å dra til Danmark og hente den, noe som vil bli dyrere enn å bare betale toll, moms og avgifter. 6631910[/snapback] Hvorfor det? - Finnes da masse gratisturer med stena-line, - men du må kanskje regne inn taxfree-utgiftene i prisen Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Den eneste måten, hvis de ikke vil skrive gave, og det er ikke sikkert at blir godtatt fra et firma er å dra til Danmark og hente den, noe som vil bli dyrere enn å bare betale toll, moms og avgifter. 6631910[/snapback] Hvorfor det? - Finnes da masse gratisturer med stena-line, - men du må kanskje regne inn taxfree-utgiftene i prisen 6631992[/snapback] Nå vet vi ikke hvor i Danmark butikken er, hvis den er andre steder enn der båten går til kan det jo koste mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå