1v4r Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 hvordan kan jeg utføre en LLF på harddisken min og hva vil det resultere i? har ikke noe opprativsystem installert. har prøvd vanlig formatering i fdisk (fra win98 oppstartdisk) med den vil ikke formatere mer en 10 % (av 15 GB) før den sier at den ikke er klar. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 17:42, skrev Xmenator:hvordan kan jeg utføre en LLF på harddisken min og hva vil det resultere i?har ikke noe opprativsystem installert. har prøvd vanlig formatering i fdisk (fra win98 oppstartdisk) med den vil ikke formatere mer en 10 % (av 15 GB) før den sier at den ikke er klar. Du bruker vel format.exe til å formatere, ikke fdisk... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Finn diskprodusenten på Web, gå inn på Support siden og last ned diagnoseprogram for den typen HD du har. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hvorfor vil du lavnivåformatere? Les PCWorld Norge sin artikkel: "Vi anbefaler på det sterkeste at du ikke lavnivåformaterer harddisken din med mindre teknisk support hos produsent eller forhandler sier du bør gjøre dette" Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 kan være fordi mange ikke skjønner hva de gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå