Amento Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva skal man se etter i informasjonen om en viftestyring hvis man er ute etter en viftestyring som kan kobles direkte til strømledningen til en vifte og ikke via den lille greia(vet ikke hva det heter... )? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 jeg tror ikke jeg ville sett etter informasjon, for etter mitt vet så passer alle vifter sammen, men jeg kan ta feil, men jeg så ikke etter noe spes når jeg kjøpte Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vel Viftestyringen kobles til PSU med en 4 pins molex, så kobler du viftene til med en 3 pins molex Hva med å bare lese noen tester av den viftestyringen du ser på da? Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 microplex jeg har brukt denne i over ett år no å er veldig fornøyd m den!! også veldig lett å modde ved behov.. ser også bra ut synes jeg da ... men 2 av led lysene er gått etter 1-2 år bruk...(har stått på ganske konstant døgnet rundt da :!: ) men skal ikke være store probleme å bytte di... skal uansett bytte di ut m grønne led's så Lenke til kommentar
Amento Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Greia er jo at mange vifter ikke har den 3-pins utgangen så da hadde det vært fint med en viftestyring som hardde gått rett på strømledningen til viftene istedet, siden alle vifter har denne Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Da er det bare å lodde på 3 pins molex kontakter da Lenke til kommentar
Amento Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 hehe, Holder desverre ikke på med sånt du... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Gjorde heller ikke jeg, men det å lodde samme to ledninger var pisslett Er bare å tvinne endene sammen, varme de opp med loddebolten, ha litt loddetinn på loddebolten. Så er du ferdig. Så kan det eventuelt være lurt å issolere det som er loddet med tape eller kabelkrymper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå