Mr.SS Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Dette er tråden vi vil poste våre OC resultater for den etterlengtede cpuen fra Intel. Altså Conroe eller Core 2 Duo om du vil. Jeg vil ikke si at det er et krav, men det er veldig fint hvis dere oppgir detaljer om deres OC. Dette kan være screenshot av stabilitetsprogram (Prime95, sp2004, o.l.) , CPU-Z, benchmarks og lignende type programmer, som er relevante til hele OC prosessen. Samt info om cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider er fint), type kjøler, spesielle bios innstilinger, vcore, vdimm o.l. Dette gjør lesingen mye mer interessant og nyttig! Selv har jeg en e6600 som venter på og bli testet ut og jeg vil poste dens overklokk egenskaper snarest. Jeg forventer noen skikkelige ytelseshopp fra standardklokk her Keep'em coming! Endret 7. august 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Kanskje det kan være en idé å 'kreve' referanse til screenshot el.l. for bevis for stabilitet (prime, superpi), samt et 'krav' om å skrive cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider etc), type kjøler, vcore, osv. Altså så detaljert som mulig så andre har noen eksempler å se til når de selv skal klokke. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Det kan jeg legge til i emnet Her er noen bilder fra e6600 pakken, rett fra Netshop. edit: Innlegg 2000 BILDER: Endret 7. august 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Thmas Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 ja, se til å set sammen "riggen" da, og begynn med klokkinga Har bestilt samme fra netshop jeg og, men den er ikke inne før den 18 så... Skal slenge inn en klokk her jeg og ja Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) ja, se til å set sammen "riggen" da, og begynn med klokkinga Har bestilt samme fra netshop jeg og, men den er ikke inne før den 18 så... Skal slenge inn en klokk her jeg og ja 6631805[/snapback] Får sannsynligvis alle delene i morra, så kanskje det kommer tall fra meg i morgen den dag. Helst om kvelden skulle man tro Endret 7. august 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Æsj, kjenner jeg er litt misunnelig da jeg ser de bildene dine Mr.SS Skal nok bli nytt system på meg etter hvert også, men det blir vel ikke før etter jul en gang tenker jeg. Fysj, som jeg misunner dere Conroe-jævler egentlig, hehe Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kanskje det kan være en idé å 'kreve' referanse til screenshot el.l. for bevis for stabilitet (prime, superpi), samt et 'krav' om å skrive cpu, hovedkort (samt bios revisjon), ram (divider etc), type kjøler, vcore, osv. Altså så detaljert som mulig så andre har noen eksempler å se til når de selv skal klokke. 6631558[/snapback] Holder da vel med cpu-z validering? Mr.SS: det holder i massevis! Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Gud bedre, åssen får folk tak i denne CPU'en allerede?? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Netshop var flinke/raske og fikk tak i et meget lite parti. Aner ikke antal men høres ut som 5 kansje 10 stykker. Min er i oslo i dag, kommer nok hitt i morgen. Det passer bra for da kommer hovedkorte også. Har kjøpt MSi korte jeg og, så venter spent på resultatene til Mr.SS. Så får jeg komme med mine så fort jeg får opp systeme. Håper på i morgen kveld. Endret 8. august 2006 av MrNielsen Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nei for nå ble jeg i hvert fall ikke misunnelig på Mr.SS. Det overrasker meg at Intel og AMD ennå ikke har noen skikkelige kjøleribber og vifter i sine boxed utgaver. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Mr.SS du må se å få satt på en annen kjøler enn den boxed saken der. Ser pinglete ut! Enten en Tower 120 eller Noctua NH-U12. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Finnes det ikke en så tråd fra før? Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Intel Conroe Info; -Samletråd du tenker på? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Han tenker vel på den som heter: Den store Conroe overklokkingstråden! Lenke til kommentar
Thmas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Han tenker vel på den som heter: Den store Conroe overklokkingstråden! 6633534[/snapback] Er det en slik? da finnes det jo en fra før da... Edit: jo det gjør det så absolutt, hvorfor startet du denne da? Endret 8. august 2006 av Thmas Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det finnes som sagt en annen tråd med samme tema fra før, og i og med at denne tråden faktisk ikke inneholder noe overklokking av Conroe stenges den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg