Gå til innhold

Snegler og salt. Grusomt syn!

dan1el

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres ganske fælt ut. Hvis du i det hele tatt orker å legge den i oppkjørselen før du dreper den kunne du jo bare lagt den et annet sted? F.eks. på et fuglebrett e.l.

6660064[/snapback]

Mordersnegler er skadedyr som ramponerer hele hager i løpet av kort tid, og formerer og sprer seg utrolig fort. Derfor dreper man de.

Lenke til kommentar
Høres ganske fælt ut. Hvis du i det hele tatt orker å legge den i oppkjørselen før du dreper den kunne du jo bare lagt den et annet sted? F.eks. på et fuglebrett e.l.

6660064[/snapback]

Mordersnegler er skadedyr som ramponerer hele hager i løpet av kort tid, og formerer og sprer seg utrolig fort. Derfor dreper man de.

6660117[/snapback]

Er ikke biolog, så kjente ikke igjen navnet på snegla, men nå skjønner jeg hvilken type det er. La svina dø! :p

Hva med å forgifte en med en kjønnssykdom og gi den potenspiller?

Lenke til kommentar

Jeg var hos farmor i sommer vi tok to glass og fylte opp i litt salt i hver av dem, deretter noen engangshansker. Og så var vi ut på jakt i en time, fanget kanskje 50 stk. det er noe av det ekleste jeg har sett, saltet var ikke salt lenger det var bare noe brun-hvitt kliss og innimellom det var det døde snegler. Jaja no kan farmor gro blomster igjen :)

Lenke til kommentar

Her på Vestlandet har vi muligens fått en ny rase, en krysning mellom den brune og den svarte typen. Etter å ha lest en artikkel i BT om dette, har jeg forstått det slik at det nå er bevilget penger til forskning på dette området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...