darkwingduck Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei og hopp. Vanligvis laster jeg ned saker og ting via IRC, og noen ganger torrents. Bruker en skjelden gang i blant Emule for å finne mer skjeldne filer. Det som er så dumt, er at farten aldri kommer seg over 15 kb\s. Som regel ligger den på 5 kb\s i Emule, men på Irc og torrents kommer jeg opp i 400 kb\s. Selv om filen jeg laster ned på Emule har over 100 kilder, er farten fortsatt like treig, selv om jeg har lastet i over tre dager. Er det mulig å rette på dette? Porter osv. har jeg full peiling på, og vet at det er satt opp slik det skal være. Jeg bruker Emule Xtreme. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 jeg har samme problem.. hjelp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Så heldige dere er! Mine filer pleier å holde seg på 0.5-5 kb/s, men halveis i filen stopper den opp. Lame? Ja! Vet ikke om portene er åpne, men i utorrent fikser dette seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå