rivrusk Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hva må jeg gjøre for å få til mms på K800? Har prøvd å laste ned innstillinger fra SE sine sider og her på Amobil. Men nekter fortsatt å sende mms. Noen andre som har problemer med dette? Endret 7. august 2006 av rivrusk Lenke til kommentar
m3 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) 1.Hvilket abonnementet har du? 2. Gjelder dette når du skal sende MMS og ikke motta? 3. Har du aktivert abonnementet ditt for MMS? 4. Prøv å slå telefonen av og på. 5. Har du aktivert MMS innstillingen du har mottat? Edit: Hvilken feilmelding får du? Og hvor langt i prossesen får du den? Endret 7. august 2006 av m3 Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 1.Hvilket abonnementet har du?2. Gjelder dette når du skal sende MMS og ikke motta? 3. Har du aktivert abonnementet ditt for MMS? 4. Prøv å slå telefonen av og på. 5. Har du aktivert MMS innstillingen du har mottat? Edit: Hvilken feilmelding får du? Og hvor langt i prossesen får du den? 6629881[/snapback] 1. Netcom bedrift 2.Tror det gjelder både mottak og sending 3.Ja 4.Har prøvd 5. Ja Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 1.Hvilket abonnementet har du?2. Gjelder dette når du skal sende MMS og ikke motta? 3. Har du aktivert abonnementet ditt for MMS? 4. Prøv å slå telefonen av og på. 5. Har du aktivert MMS innstillingen du har mottat? Edit: Hvilken feilmelding får du? Og hvor langt i prossesen får du den? 6629881[/snapback] 1. Netcom bedrift 2.Tror det gjelder både mottak og sending 3.Ja 4.Har prøvd 5. Ja 6630039[/snapback] Gå på MELDINGER, INSTILLINGER, bla ned til MMS-MELDING, og MMS-PROFIL. Er det krysset av for MMS der? Eller har den hengt seg på wap? Bytt da til MM og så burde det løse seg. :-) Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Nope! Ikke så enkelt! Står krysset av for netcom mms. Når jeg prøver å sende vises bare konvolutten opp på verktøylinja og der blir den stående til jeg stopper den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva gjorde du for å løse det da? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hva gjorde du for å løse det da? 6630323[/snapback] Netcom kundeservice!! Måtte skru av og på mobilen etter å ha motatt innstillingene, burde vist det men, men nå funker det hvertfal. Burde stått det i konfigurasjonsguiden på Amobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå