Magnus Holm Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva syns dere om bildet? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hm.. spesielt? - Du som har laga det eller? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Jaja, såklart! Legger ikke ut andres bilder! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det kunne du vel gjort? Dog ikke i bildekritikk.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Nettopp. Ikke i bildekritikk Finner dere alle? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Veldig usikker på om dette kan defineres som et "bilde" eller om det er visuell kreativitet... Fotografi er det i alle fall ikke, og da er det i så fall sterkt tvilsomt om dette passer inn i "Bildekritikk"... Vel nok om det. Jeg har ikke prøvd så veldig, men nei, jeg finner ikke alle bokstavene. A og B er greie, men så vet jeg ikke om du regner C som en del av den speilvendte S, eller fra en halv O...? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Genialt bilde, det skal du ha. Men som andre sier, dette er visuell kreativitet! Og viss du så skulle ha tatt bilde av noe hvitt med dette på så er det ikke noe spesielt bilde . Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Haha Sånn her har jeg holdt på lenge, skrevet setninger og ord. Trodde jeg var den eneste jeg Artig bilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå