Sjel Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg avinstalerte det integrerte lydkortet ( hovedkorts lydkort ), og så instalerte jeg Soundblaster Live 5.1 kortet. Og nå får jeg ikke noe lyd ut fra høytalerene/headset. Og jeg klarer heller ikke å få bort " har oppdaget en uinstalert komponent/en komponent som ikke virker skikkelig " meldingen jeg får fra windows. Fikk den etter at jeg avinstalerte det integrerte lydkortet. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få bukt med problemene? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Du må deaktivere det integrerte lydkortet i BIOS. Les manualen for hovedkortet ditt om hvordan dette gjøres. Lenke til kommentar
space17 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Gjør som Ashmantle sier. En mulighet for å bli kvitt de plagsome meldingene i windows hvis du ikke får deaktivert i bios er å deaktivere lydkortet i windows. Dette gjøres slik: høyreklikk på Min datamaskin og velg egenskaper. Velg arkbladet Maskinvare Velg Enhetsbehandling I listen finner du lydkortet (som muligens har en gul trekant med utropstegn på seg.) Høyreklikk og velg deaktiver. space Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå