Håvard Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har noen av dere noen anbefalinger til noen torrent nedlastingsprogrammer? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg bruker azureus. Fungerer meget bra, men er litt resurskrevende. Håper µtorrent kommer til linux snart.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Bruker Azureus i windows.. Tengte ikke over at den var til Fedora en gang Får dytte den inn... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Den funket jo fint i Fedora også jo Takker.. Lenke til kommentar
wiley Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Håper µtorrent kommer til linux snart.. 6629166[/snapback] µtorrent funker fint i wine. Ellers kan jeg anbefale rtorrent om du vil ha noe mindre ressurskrevende . Lenke til kommentar
grimzy Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) rtorrent (cli) er defintivt den beste. Transmission (gtk) er også fin. Desverre er begge bannet fra mange sites. Endret 7. august 2006 av grimzy Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Bitlord er vel veldig populert Lenke til kommentar
Palme Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Håper µtorrent kommer til linux snart.. 6629166[/snapback] µtorrent funker fint i wine. Ellers kan jeg anbefale rtorrent om du vil ha noe mindre ressurskrevende . 6629682[/snapback] Joda klar over det, men det blir liksom ikke helt det samme. Prøvde µtorrent på en win maskin og ble helt forelsket! Lenke til kommentar
raakken Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 bruker selv ktorrent,funker helt greit til mitt bruk. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Bruker Azureus jeg, siden jeg er vandt til det.. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Azureus FTW Nå som pc'n står i kjellerstua, slipper jeg å høre på bråket fra den også :biggrin: Lenke til kommentar
abze Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 bruker opera jeg i linux, utorrent på xp maskinen Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er ikke opera sin torrent-klient meget enkel? Herja en del rundt her i stad, ble plutselig veldig glad i azureus... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg stemmer også for rtorrent. Lenke til kommentar
wiley Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Er ikke opera sin torrent-klient meget enkel? 6739381[/snapback] Jo, men den er mer enn god nok funksjonalitet for de fleste nedlastinger. Grunnen til at jeg bruker rtorrent i stedet for opera (eller azureus, uTorrent osv. ) er at om X eller KDE klikker, noe som skjer med jevne mellomrom når jeg prøver betaprogramvare og liknende, så kjører rtorrent videre i TTY1. Rtorrent tar også lite systemressurser. Endret 25. august 2006 av wiley Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kjører µtorrent gjennom wine. Pleide å bruke Azureus, men etter at jeg hadde hatt programmet oppe i noen timer, begynte maskinen å swappe så svetten haglet. Etter det har jeg holdt meg til µtorrent. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kjører µtorrent gjennom wine. Pleide å bruke Azureus, men etter at jeg hadde hatt programmet oppe i noen timer, begynte maskinen å swappe så svetten haglet. Etter det har jeg holdt meg til µtorrent. 6748354[/snapback] Bruker du Sun Java eller gcj? Hadde samme problemet helt til jeg la inn sun sin implementasjon... Nå har den funka flotters sammenhengende i nærmere 2 døgn. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 rtorrent er konge! Den var tidligere bannet på enkelte trackere pga en bug eller to, men dette ser ut til å være ordnet opp i. Dermed kan jeg igjen bruke min favoritt BT-klient Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bruker du Sun Java eller gcj? Hadde samme problemet helt til jeg la inn sun sin implementasjon... Nå har den funka flotters sammenhengende i nærmere 2 døgn. 6752148[/snapback] Hmmm... Er en god stund siden, så jeg husker faktisk ikke, men får legge in Sun Java und tezte. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 åpne azureus og ta på "om azureus" eller noe, og se under "system" i boksen som popper opp. Der står det hvilken Java du kjører azureus på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå