Sidious Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei, kjære cs-spillere. Er det noen andre av dere som har eller har hatt problemer med å få CS:S til å funke problemfritt? Saken er den at spillet ofte låser seg hos meg, jeg skjønner pokker meg ikke hva det er heller. Noen ganger kan jeg spille fem minutter før det låser seg (da blir jeg enten kastet tilbake til skrivebordet, eller så må jeg restarte hele maskinen), andre ganger kan det funke uten problemer en time. Dette er utrolig frustrerende, og jeg vet rett og slett ikke hva som er galt. Er spillet virkelig så ustabilt? Jeg har prøvd forskjellige drivere, og både formatert og alt mulig. Saken er den at andre spill funker fint. Et eksempel er jo Doom 3 (som ikke er kjent for å være lett på maskinkrava), jeg er nære slutten på det spillet og har ikke hatt et eneste problem med det. Det funker som bare det... Har hørt om mange som har dette problemet, så da lurer jeg på om spillet er dårlig kodet eller hva f... er galt? :| Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 *bump* Ingen forslag? Har surfet på nettet de siste dagene, og det virker som om det er haugevis av folk med akkurat samme problemet. Vanskelig å finne en løsning dog. Ettersom Doom 3 (og andre spill) funker uten problemer kan jeg ikke annet enn å være drittforbanna på cs:s. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/35737/?o=0 Stor tråd om dette. Vi er ikke de eneste som sliter med dette. Prøv noe av det de anbefaler i den tråden. Ingenting har hjulpet for meg så langt. Det burde nevnes at de som fortsatt har AGP Fastwrite påslått burde slå det av. Lykke til, og fortell om eventuell fremgang! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Du har ikke prøvd å reinstallere spillet? Edit: Redigerte bort forrige svar Endret 9. august 2006 av Neptun_ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Har både formatert og reinstallert. Ingenting hjelper. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kjedelig. Regner vel med at du har skiftet på instillinger etc også Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Jepp, stemmer det. Får se om jeg finner en lösning senere til hösten. Flytter inn i ny leilighet snart, og har dermed ikke tilgang til min personlige pc. Dessverre finnes det mange der ute med akkurat samme problemet som meg...takk for sympati og forslag dog! Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har du ATI skjermkort? Isåfall, med nye drivere? Prøv å skru av noe som heter 'VPU Recover'. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 jajaja det stemmer, VPU recover er noe ubrukelig dritt. Vil absolutt prøve å skru av det. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kanskje kortet ditt blir for varmt? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 VPU-recover er slått av, AGP fastwrite er også slått av. Nye drivere er i bruk, og forskjellige har blitt prövd. Stort sett alt har blitt prövd. Tror ikke dette har med temperaturen å gjöre ettersom dette KUN skjer i CS:S/HL2, mens spill som Doom 3 (og alt annet) funker uten problemer. Og man kan vel ikke si at CS:S er så mye tyngre på maskinvaren enn Doom 3... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Liten sjanse men uansett; prøvd å deaktivere skjermsparer helt? prøv det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå