Gå til innhold

CS:S krasjer nå og da

Anbefalte innlegg

Hei, kjære cs-spillere.

Er det noen andre av dere som har eller har hatt problemer med å få CS:S til å funke problemfritt? Saken er den at spillet ofte låser seg hos meg, jeg skjønner pokker meg ikke hva det er heller. Noen ganger kan jeg spille fem minutter før det låser seg (da blir jeg enten kastet tilbake til skrivebordet, eller så må jeg restarte hele maskinen), andre ganger kan det funke uten problemer en time.

Dette er utrolig frustrerende, og jeg vet rett og slett ikke hva som er galt. Er spillet virkelig så ustabilt? Jeg har prøvd forskjellige drivere, og både formatert og alt mulig. Saken er den at andre spill funker fint. Et eksempel er jo Doom 3 (som ikke er kjent for å være lett på maskinkrava), jeg er nære slutten på det spillet og har ikke hatt et eneste problem med det. Det funker som bare det...

Har hørt om mange som har dette problemet, så da lurer jeg på om spillet er dårlig kodet eller hva f... er galt? :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*bump*

Ingen forslag? Har surfet på nettet de siste dagene, og det virker som om det er haugevis av folk med akkurat samme problemet. Vanskelig å finne en løsning dog. Ettersom Doom 3 (og andre spill) funker uten problemer kan jeg ikke annet enn å være drittforbanna på cs:s.

Lenke til kommentar

Jepp, stemmer det. Får se om jeg finner en lösning senere til hösten. Flytter inn i ny leilighet snart, og har dermed ikke tilgang til min personlige pc. Dessverre finnes det mange der ute med akkurat samme problemet som meg...takk for sympati og forslag dog!

Lenke til kommentar

VPU-recover er slått av, AGP fastwrite er også slått av. Nye drivere er i bruk, og forskjellige har blitt prövd. Stort sett alt har blitt prövd.

Tror ikke dette har med temperaturen å gjöre ettersom dette KUN skjer i CS:S/HL2, mens spill som Doom 3 (og alt annet) funker uten problemer. Og man kan vel ikke si at CS:S er så mye tyngre på maskinvaren enn Doom 3...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...