RRhoads Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hei.. Endelig har jeg bestemt meg for at jeg skal kjøpe meg ny skjerm. Har sett litt på 20"W Nec MultiSync 20WGX² Denne koster 4750,- Det jeg lurer på er om det finnes noe bedre skjerm i det prissjiktet(eller billigere)? Gjerne hos Netshop, da jeg slipper porto, og kan hente selv. Endret 11. august 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 20"W Nec MultiSync 20WGX² er en knall skjerm. Det jeg ikke liker med NEC må være "glasert" overflate. Gir riktignok bedre og klarere farger men med lys blir det gjenskinn. (står om Nec 20WGX² hos Flatpanels) Samsung TFT 21¨ 215T Wide Silver Pivot har fått veldig bra mange steder bla. annet hos Trusted Reviews. Er litt dyr desverre Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Likte den Samsungen, men litt dyr. Har ikke sjans til å overtale dama om at vi skal bruke 5400 på ny skjerm. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Likte den Samsungen, men litt dyr. Har ikke sjans til å overtale dama om at vi skal bruke 5400 på ny skjerm. 6629228[/snapback] Hehe, skjønner Vurderte selv samsungen men det ble for dyrt. Gikk for Samsung 205BW. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Fin skjerm det og. Jeg leste testen på linken du ga. Leste også testen av Nec'n på samme side. Bestemt meg for å gå for nec'n. Dette blir litt av en oppgradering for min del. Det jeg har nå er en gammel(-dags) packard bell 17" crt, med et digert hakk(!) midt på skjermen. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fin skjerm det og. Jeg leste testen på linken du ga. Leste også testen av Nec'n på samme side. Bestemt meg for å gå for nec'n. Dette blir litt av en oppgradering for min del. Det jeg har nå er en gammel(-dags) packard bell 17" crt, med et digert hakk(!) midt på skjermen. 6629595[/snapback] Blir en bra skjerm du får deg i bytte da ja Sitter selv på en 17" MAG skjerm fra, tja si det.. Du kommer nok til å oppleve forskjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå