Antarctica Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg var i Sverige, nærmere bestem Lycksele i helga... Jeg logget meg inn på en nettcafé fra hotellet vi bodde på. Der logget jeg inn på Diskusjon.no for å sjekke ut ukas konkurranse... Da jeg så temaet tenkte jeg med en gang hva jeg skulle ta bilde av! En time senere var bildet tatt... Av Umeälv i Lycksele by night! Jeg skulle jo delta i konken, men selvfølgelig var internetten her hjemme nede...Det var bare en time igjen til midnatt, og jeg kunne ikke dra til noen å få det fiksa heller... Men idag har jeg tatt arbeidet med å redigere det litt, og legge det ut på bildekritikken istedet... Jeg personlig syns det var et vanskelig bilde å ta.. Hadde ikke med meg stativet, det var heller ingenting å sette kameraet på fra mitt standpunkt, så alternativet ble å håndholde det, lukkeren ble satt til 1/2 sek...Så det ble noen bilder før det ble bra... I ettertid er det clonet bort noen uønskede objekter, bildet er også croppet. Men det er stort sett orginale farger...Hva syns dere om bildet? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Slettes ikke ille til å være tatt håndholdt, selv om jeg tror det ville vært ekstra bra hadde stativet fått bli med ut å lekt. Fargene er fine og croppinga grei, jeg synes du har gjort en god jobb OT: Hvor er du fra? Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er fra Sandnessjøen, helt sør i Nordland fylke!! Lenke til kommentar
joniwes Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er imponert over at du fikk et så klart og skarpt bilde "kun" ved å holde kameraet selv. (Sliter selv med noe i nærheten av parkinson light, og ville fått en blå-gul grøt om jeg skulle forsøkt det samme...) Motivet og komposisjonen tiltalte meg og, uten at jeg helt klarer å forklare hvorfor. Så - bra jobb! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Synes du har fanget fargene veldig bra OT: Ey, har bodd i SSJ for 8 år siden. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg er fra Sandnessjøen, helt sør i Nordland fylke!! 6629363[/snapback] Ser du har mange fine bilder på nettstedet ditt fra Vega-området. Har rorbu og hus der og må si det er virkelig ett drømmested om sommeren. Jeg er fra Mo i Rana, men studerer i Tromsø Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 synes resultatet ble veldig bra til å være håndholdt. har tatt en del bilder på kvelds/nattestid selv, og må si dette ble veldig bra! utsnittet var fint og. alt i alt et bra bilde. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Synes bilde var bra Kjempe fint, selv har jeg ikke mye å komme med innen foto.. Men jeg synes det var bra bilde Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg er fra Sandnessjøen, helt sør i Nordland fylke!! 6629363[/snapback] Jeg er også i fra Sandnessjøen. Fint bilde forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå