Newt32 Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg syns Jimmy (Page?) skulle hatt et oppgjør med foreldrene sine.Der de samles og han må velge hvilken side han skal være på. Jimmy Malfurion, Jimmy Krasus, Jimmy Valimar? Har denne karn noe magiske krefter? Ønsker deg uansett lykke til Vel, i den første historien var en av grunnene til at han rømte til jorda, foreldrene hans... Så dette kan godt komme med. Han har ikke akkurat magiske krefter, men han er så og si udødelig, da han healer utrolig kjappt. Uten mat healer han saktere osv... Når han får transformeringen kan det hende det blir litt unaturlige greier. Etternavnene er også nottert Hvorfor skal han voldta kvinner ? Jeg synes han skal ha 2 sider, en god og en ond. Der den onde er en stemme i hodet hans. Etter at et flertall ikke likte den ideen blir det ikke å skje. Han har to sider. Faktisk ganske genialt det med stemmen. Kanskje jeg bruker det. ikke gi tulle svar gi han ordentlige svar så han knasje gidder og fortsette dessuten har jeg et spørsmål;er dette i nåtid,fremtid eller fortid? helst beskriv litt om hvilken tid det er så vi kan finne bedre svar.Fortid. kanskje du skal sende inn historien til Vi Menn Newt32?Nei. Da er det ikke mye skog i 'skogen'. Siden hytteområder bruker å være ganske åpne, og det var skogen som var forlatt.Vet ikke hvor mange hytteområder du har vært på. Men det er ikke alle hytteområder som er åpne. Dessuten sto det ikke at det var et hytteområde, kun en hytte. En forlatt hytte. Synes 'Teh Demon from Heaven' kan lide av Dr. Strangelove syndrome.Dr. Strangelove syndrome? Hva med om demonen blir veldig slem (dreper osv som er skrevet tidligere) men at han innser hvor slem han har hvert, og at han vil gjøre det godt igjenn. Men alt han gjør (ment som godt) blir bare onde handlinger. (Som T-Solberg sa) Etter flere desperate forsøk prøver han og kjøpe en vei til himmelen (vi var jo inne på Led Zeplin istad) Det hele ender jo enten med at Demonen kommer til himmelen (og blir snill) eller at han dør i forsøket. Lykke til videre med skrivingen Han dreper veldig mange folk, han er ikke slem, men han har et utrolig brutalt tempramang. Han vil også gjøre noe godt igjen, han angrer på ting han har gjort. Alt han gjør er både gode og dårlige handlinger, ment som gode og dårlige handlinger. Som sagt så er han 135 på Jorda, i det virkelige livet. Så jeg likte ikke det med at han skal opp til himmelen igjen, han har jo rømt derfra. Det kan hende han savner hjemmet sitt, men at han ikke finner ut hvordan han kommer seg dit. Han kommer kun til helvete. Takk. Hvis det blir noe mer skriving da. Jah... Hvordan går det med historien? Har ikke skrevet noe mer enn det du kan lese her i tråden. - Demonen heter Jimmy.- Han blir født og oppvokst i himmelen, til han er 18 år og rømmer til jorda. - Noe av det første han skal gjøre når han kommer på jorda er å sloss med pingviner og isbjørner. Spise de gjør han også. - Han skal "sloss" med moder jord. - Han skal klone seg selv. - Han skal innom helvete og der får han sin demon transformering. - Han skal voldta kjente kvinnelige artister og skuespillere. Kan ikke si jeg likte dette.Når han kommer ned fra himmelen treffer han et is-bred på nordpolen. Dette er den første plassen han opplever i den virkelige verden. Han prøver å kommunisere med dyrene. Men finner ut at de bare vil sloss med han, eller er redd han. Han blir også ganske sulten, og den eneste maten som finnes der er de dyrene. Derfor dreper han de. Det med voldtekt blir vel ikke med. Jeg har bestemt meg for å... spørre etter en poll. Da får vi se hvor mange som virkelig vil at jeg skal skrive denne. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 høres bra ut, sett opp en poll Good luck Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Gleder meg til både historie og poll jeg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Gleder meg til både historie og poll jeg 6688632[/snapback] Pollen bestemmer om det blir historie... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Vet ikke hvor mange hytteområder du har vært på. Men det er ikke alle hytteområder som er åpne. Dessuten sto det ikke at det var et hytteområde, kun en hytte. En forlatt hytte. 6688052[/snapback] Vært på nok hytterområder. Og jeg tror ikke du først hva jeg mente. Det der var en del av diskusjonen mellom meg og orresnei. Det jeg lurte på var hva som gjorde skogen forlatt? Dr. Strangelove syndrome? http://en.wikipedia.org/wiki/Dr._Strangelove_Syndrome Enhver skurk med respekt for seg selv må ha 'Alien hand syndrome'. Ellers vil jeg si at navnet (The demon from heaven) blir litt rart med tanke på dette: n contemporary Christianity, demons are generally considered to be angels who fell from grace by rebelling against God. Some contest however that this view, championed by Origen, Augustine and John Chrysostom, arose during the 6th century. Another theory that may have preceded or co-existed with the hypothesis of fallen angels was that demons were ostracized from Heaven for the primary sin of mating with mortal women, giving rise to a race of half-human giants known as the Nephilim. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Det jeg lurte på var hva som gjorde skogen forlatt?Forlatt av mennekser. Hytta er også forlatt av mennekser. Dr. Strangelove syndrome? http://en.wikipedia.org/wiki/Dr._Strangelove_Syndrome Enhver skurk med respekt for seg selv må ha 'Alien hand syndrome'. Orker ikke lese alt det der. Hvis du viste hva det var kunne du ikke bare forklare det kort? "in which one of the sufferer's hands seems to take on a mind of its own." At henderne gjør hva de vil? Ellers vil jeg si at navnet (The demon from heaven) blir litt rart med tanke på dette:n contemporary Christianity, demons are generally considered to be angels who fell from grace by rebelling against God. Some contest however that this view, championed by Origen, Augustine and John Chrysostom, arose during the 6th century. Another theory that may have preceded or co-existed with the hypothesis of fallen angels was that demons were ostracized from Heaven for the primary sin of mating with mortal women, giving rise to a race of half-human giants known as the Nephilim. Vel, jeg tror de fleste forbinner demoner med helvete. Dessuten så går jeg ikke etter noen slags bok egentlig, jag bruker min egen fantasi på dette. Jeg kan manipulere hva jeg vil. Historien handler tilfeldigvis om himmelen, helvete, demoner og engler. Jeg liker kun å fantasere om det, ikke tro på det, eller holde meg til noe spisifikt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvor kommer anti-god inn i alt dette? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Hvor kommer anti-god inn i alt dette? 6690259[/snapback] Har noe her med anti-god å gjøre i det hele tatt? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fryktelig mye, men jeg får ikke lov å si hva. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Fryktelig mye, men jeg får ikke lov å si hva. 6690282[/snapback] Si det på PM da... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Nah "Personhets, flaming, generell uhøflig oppførsel. 2 ukers ferie." Blir bare sånn. Men seriøst; er ikke denne litterære skatten her en gyllen anledning til å predikere om anti-god? Endret 16. august 2006 av Glint Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Nah "Personhets, flaming, generell uhøflig oppførsel. 2 ukers ferie." Blir bare sånn. 6690288[/snapback] Ikke på PM vel? Ikke si at de har kontroll på alle PM'ene som blir sendt også? Edit: Men seriøst; er ikke denne litterære skatten her en gyllen anledning til å predikere om anti-god? Det er det sikkert, har aldri tenkt på det før nå. Men det er heller ikke derfor jeg skriver den, skriver den fordi jeg liker å fantasere om emnet. Overnaturlige greier er min stil... Ganske stor fan av Marvel, og liker filmer som Constantine (ikke marvel), alle X-Men osv. Dette er på ingen måte et forsøk til å få folk til å verken begynne eller slutte å tro på gud eller whatever. Endret 17. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Yes, da har vi poll. Stem i vei, tenker vi kjører voten til mandagen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hitil ser det ivertfall ut som om det blir historie Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 hitil ser det ivertfall ut som om det blir historie 6692309[/snapback] Wow. Fikk akkurat en 50/50 reaksjon, på en måte vil jeg skrive den og på en annen måte ikke. Jeg har heller ikke stemt verken ja eller nei Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jeg synes du skal gjøre det du føler for. Jeg synes det er flott at du har et behov for å skrive. Det er altfor få som tar sjansen og begynner. Vi trenger flere kreative hjerner i verden. Det som er synd er at folk er negative og tar knekken på skrivelysten din. Om du har lyst til å skrive, så skriv. Ikke tenk på hva andre mener. Jeg har skrevet massevis opp igjennom årene, men alt råtner bort på diverse gamle harddisker. Om du ikke skriver for andre, så følg hjertet og skriv for deg selv. Det er fin trenging, og kan ofte være til stor hjelp med tanke på humør. Ikke steng noe som vil ut inne. Og om du blir fornøyd med resultatet publiserer du det. Det er slik de beste bøkene har sitt opphav. Endret 17. august 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Jeg synes du skal gjøre det du føler for. Jeg synes det er flott at du har et behov for å skrive. Det er altfor få som tar sjansen og begynner. Vi trenger flere kreative hjerner i verden. Det som er synd er at folk er negative og tar knekken på skrivelysten din. Om du har lyst til å skrive, så skriv. Ikke tenk på hva andre mener. Jeg har skrevet massevis opp igjennom årene, men alt råtner bort på diverse gamle harddisker. Om du ikke skriver for andre, så følg hjertet og skriv for deg selv. Det er fin trenging, og kan ofte være til stor hjelp med tanke på humør. Ikke steng noe som vil ut inne. Og om du blir fornøyd med resultatet publiserer du det. Det er slik de beste bøkene har sitt opphav. 6694837[/snapback] Takk. Det hjalp veldig på. Jeg har lyst til å skrive historien. Om jeg rett og slett gidder er noe annet... Blir sikkert å ta det helt rolig med skrivingen. Ingen stress. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Meget jevnt nå... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 høres bra ut, sett opp en poll Good luck 6688139[/snapback] Takk b-real for det. Ser ut til at det blir historie nå i vertfall. Får se på mandagen hvordan det ligger ann da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Og det minste flaming, spaming eller trolling i denne tråden vil medføre at demonen fra diskusjon.no vil kaste sin vrede og harme over vedkommende så nådeløst at forumets avatarer vil løsne og falle i evig fortapelse, enhver vil bli til og OT-Baren vil bli omdøpt til "Dottens fiktive helvete for utøvelse av Nazimoderering" (aka DFHFUAN). Enhver simpel bruker med sine primitive brukeregenskaper som ønsker å ødelegge trådens hensikt, eller som føler at ens enkle liv er så meningsløst og tomt at man må kaste bort tid ved å ødellegge en av forumets mektige tråder, vil i sannhet oppleve hva det vil si å bli utsatt for en djevelsk moderators mektige våpen, den o' så store E-Penis, kraftfull nok til å slå selv den største spammer over til "The banned Zone". Vedkommende vil i aller høyeste grad oppleve hvorfor han er en bruker og intet annet enn en bruker. Og en bruker som kaster bort en moderators tid vil snart være en fortapt bruker. Ikke gi en maktgal, ovenpå moderator et påskudd til å utøve det man liker bedre enn noe annet; å utsette en bruker for den o' så store moderator E-penis. For vi vet alle at vi moderatorer i sannhet er demoner, demoner som hersker på diskusjon.no. Demoner som uten å blunke vil knuse enhver simpel liten spammer som føler at hans egne lille eksistens vil bli bare litt mer betydelig om man kan vise litt E-penis og flame, spamme eller trolle. For da tror man at ens lille eksistens vil bli litt mer anerkjent. Det denne lille brukeren ikke makter å innse er at E-penis er forbeholdt moderator, og ingen andre. Ens patetiske forsøk på å spamme seg til anerkjennelse vil bli svart med kald og kynisk nådeløshet fra en maktsyk jævel av en moderator (aka Dotten). Og ja, reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm, ikke i tråden som blir moderert Og jeg elsker dere alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå