Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Josef Ghadaffi Francohitler er det ultimate badguy navnet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Tror bare jeg gir opp jeg. Ikke artig når man får innlegg som dette Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Satan var vel egentlig en engel ala Gabriel, var han ikke? 6629487[/snapback] Satan var engelen Lucifer, som ble kastet i helvete fordi han ble misunnelig på guds krefter og prøvde å ta de fra ham, tror jeg. Nei jeg er ikke en bibel-person, men tror jeg har hadd om det i krl-timene. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Det er delte meninger om hva Satan het før han ble Satan, i Islam het han f.eks Iblis, mens i kristendommen er det snakk om at han het Lucifer, som det igjen er delte meninger om. Men det stemmer at han ble straffet fordi han oppførte seg som en bajas. Endret 8. august 2006 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvorfor ikke en überdildo? Fordi det bare er du som klarer å komme på noe så retarded? 6631504[/snapback] Jammen, en dildo hjelper til med å bygge opp spenningen i boken! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg syns Jimmy (Page?) skulle hatt et oppgjør med foreldrene sine. Der de samles og han må velge hvilken side han skal være på. Jimmy Malfurion, Jimmy Krasus, Jimmy Valimar? Har denne karn noe magiske krefter? Ønsker deg uansett lykke til Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 HalTan, you made my day! :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvorfor skal han voldta kvinner ? Jeg synes han skal ha 2 sider, en god og en ond. Der den onde er en stemme i hodet hans. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ikke gi tulle svar gi han ordentlige svar så han knasje gidder og fortsette dessuten har jeg et spørsmål;er dette i nåtid,fremtid eller fortid? helst beskriv litt om hvilken tid det er så vi kan finne bedre svar. -Mvh CC Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvorfor skal han voldta kvinner ? Jeg synes han skal ha 2 sider, en god og en ond. Der den onde er en stemme i hodet hans. 6632545[/snapback] Det blir jo litt snuff da, kanskje du skal sende inn historien til Vi Menn Newt32? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Right in the middle of a huge deserted forest, there was an old abandoned cottage and a small lake beside it. It was a dark night, and you could hear the animal noises from every angle. On a dusty red sofa inside the cottage lay a man. This man had no fear, no ideas, no love, no pain, only memories and stories. While the wind almost blew the front door to pieces, he just lay there staring at the ceiling, thinking back to his first memory. 6629102[/snapback] Såå... Det er en stor forlatt skog, hvor man kan høre 'dyrebråk' fra alle kanter. Det er noe jeg ikke helt forstår her. Hva er det egentlig som har forlatt skogen? For først tenkte jeg det var dyrene som hadde dratt av gårde til dyreparken, men da kan det jo ikke være dyrelyder fra alle kanter der? Så hva gjør skogen så forlatt? Hadde steinaldermenneskene tatt med seg hulene sine og forlatt? Eller er det trærne som hadde forsvunnet? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg ville tro at det ikke levde noen mennesker der lengre. men da ville jo en form av fraflyttet være bedre enn forlatt. Ettersom fraflyttet i større grad bare omfatter mennesker. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Sorry. Jeg er vant med at skogen jeg går i er relativt uberørt og det nesten ikke er mennesker i den. Men det kan jo hende at skogen ble fraflyttet noen tusen år tidligere. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan jo ha vært et hytteområde i skogen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Da er det ikke mye skog i 'skogen'. Siden hytteområder bruker å være ganske åpne, og det var skogen som var forlatt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Da er det ikke mye skog i 'skogen'. Siden hytteområder bruker å være ganske åpne, og det var skogen som var forlatt. 6633932[/snapback] Gaaah, jeg gir meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Satan var vel egentlig en engel ala Gabriel, var han ikke? 6629487[/snapback] Satan var engelen Lucifer, som ble kastet i helvete fordi han ble misunnelig på guds krefter og prøvde å ta de fra ham, tror jeg. Nei jeg er ikke en bibel-person, men tror jeg har hadd om det i krl-timene. 6631984[/snapback] Nesten korrekt. Lucifer ville over Gud. Han var selv kalt "lysets bærer" (som er hva Lucifer betyr). Lucifer var en av de få som hadde egoistiske instinkter, og derfor var han overbevist om at Gud skapte lyset, men Lucifer VAR lyset. Osv. Iallefall slik jeg tolker det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Eventuelt Stalin Hitler, det hadde blitt bra! 6631916[/snapback] Adolf Stalin. Eller Joseph Hitler [/dårlig humormodus] Jeg synes at hovedpersonens yndlingsdrikke skal være Coca Cola, men det er forbudt i himmelen så han må smugle den inn Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Demonen kan rett og slett sniffe coke! Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Demonen kan rett og slett sniffe coke! 6634612[/snapback] Eller han kan drikke Vanilla Coke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå