Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Forresten: While the wind almost blew the front door to pieces, he just lay there staring at the ceiling, Kan godt hende at det er lov å si on the ceiling, men at the ceailing, høres bedre ut og er det jeg har brukt siden tidenes morgen. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) sverd, alltid en vinner.sørg for at han bruker det 6629108[/snapback] Enig, men syns han burde bruke to litt mindre sverd i stedet for et stort et. Edit: noe i denne duren. Endret 7. august 2006 av NorThy Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Bare for ordensskyld. Synes starten virker ganske lovende, jeg ser frem til å lese mer. Jimmy er i og for seg et ganske greit navn, men bruk for gudsskyld ikke "Page" til etternavn, det blir for dumt. Page var et forslag. Det er ikke sikkert jeg blir å bruke det. Men vi må finne et etternavn som klinger bra. Noe som jeg er dårlig til. Jimmy Johnson? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Edit: noe i denne duren. Hehe. Hmmm. Du kan jo prøve å beskrive det der sverdet på engelsk. Men det er fullt mulig at han kan bruke det. Han skal jo drepe en del mennesker og dyr. (Mennesker er dyr også ) Edit: Han kommer til å bli sett på som en helt, en morder og en galning. Ikke samtidig, men igjennom årene... Endret 7. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) - Endret 17. juni 2012 av NorThy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Demonen må være dyslektiker. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Ja. Men jeg liker å skrive det med en stor D Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ja kledelige navn det. Blir lettere å relatere seg til hovedpersonen om denne har både for og etternavn.. 6629211[/snapback] Jimmy Page passa bra det. Bidratt. 6629217[/snapback] Du vet at Jimmy Page er gitaristen i Led Zeppelin og at det ville vært helt bak mål å kalle hovedpersonen i historien for det samme? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Enig. Men det passser ypperlig at han er navnebror med Jimmy (Page), for han var veldig fascinert og interessert i satanisme hvis jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jimmy var et utrolig dårlig "demonnavn". Alle demoner har navn tatt rett ut fra Warcraft-ordboken. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jimmy var et utrolig dårlig "demonnavn". Alle demoner har navn tatt rett ut fra Warcraft-ordboken. 6629852[/snapback] Isåfall har man noen litt passende navn her: Firebrand Fireye, Negal Firestar, Aldos Flamecaster, Tenn Flameseeker Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Bla bla bla Endret 14. juni 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Ja kledelige navn det. Blir lettere å relatere seg til hovedpersonen om denne har både for og etternavn.. 6629211[/snapback] Jimmy Page passa bra det. Bidratt. 6629217[/snapback] Du vet at Jimmy Page er gitaristen i Led Zeppelin og at det ville vært helt bak mål å kalle hovedpersonen i historien for det samme? 6629796[/snapback] Å C'mon! Jeg som hadde det så gøy her :!: Endret 7. august 2006 av Quidam Dai Shan Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 En blir da ikke "transformert" til en demon. 6629498[/snapback] I min historie jo. Han kommer ned til helvete og får sin transformering. Alle som kommer til helvete får en transformering, men siden Jimmy er født i himmelen har han ikke en. Transformeringen gjør at hele huden blir rød, han får horn og vinger Edit: Jummy XD 6629512[/snapback] Ikke utgi det som en "demon" da, det du beskriver kvalifiserer nesten til en "djevel" men bare nesten. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 En blir da ikke "transformert" til en demon. 6629498[/snapback] I min historie jo. Han kommer ned til helvete og får sin transformering. Alle som kommer til helvete får en transformering, men siden Jimmy er født i himmelen har han ikke en. Transformeringen gjør at hele huden blir rød, han får horn og vinger Edit: Jummy XD 6629512[/snapback] Ikke utgi det som en "demon" da, det du beskriver kvalifiserer nesten til en "djevel" men bare nesten. 6630633[/snapback] Forskjell på djevel og demon da? Er det ikke bare en 'Djevel', altså djevelen selv. Satan. Dessuten kan han ikke kontrollere denne transformeringen. Når han har fått den er han ikke sånn for alltid, han blir om til en demon når har blir illsint. Nesten som hulk Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) sverd, alltid en vinner.sørg for at han bruker det 6629108[/snapback] Enig, men syns han burde bruke to litt mindre sverd i stedet for et stort et. Edit: noe i denne duren. 6629617[/snapback] Jeg synes han skal ha en motorsag i den ene labben og en slik hagle som Arnold har i Judgement Day i den andre. Endret 7. august 2006 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Synes han burde ha hestehale i svart farge! Også må han bruke tøfler, ellers blir ikke dette noe bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg synes han skal ha en motorsag i den ene labben og en slik hagle som Arnold har i Judgement Day i den andre. 6630949[/snapback] Noe sånn som: ? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Han kan ha en flaggermus som kjeledyr Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 and you could hear the animal noises from every angel Men altså, denne demonen her, var han en engel før? Siden han kom fra himelen liksom? Og i tilfelle, har engler foreldre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå