bandreas Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) La akkurat inn CS på nytt, men virker som mange servere krever at man har et anti cheat program for å spille på serveren. Jeg blir hvertfall diconnected hvis jeg prøver å komme inn på en server med et "stop skilt"-tegn ved siden av seg. Husker for et par år siden hadde jeg noe som ble kalt CD, som skulle fungere som cheat fjerner. (Prøvde igjen nå, der det stod at jeg trengte en VAC, men også at jeg hadde blitt bannet fra en catch-gamer server pga cheating. For å være ærlig så klarer jeg ikke å cheate Bare å sende en mail ve?) Noen som kan oppdatere meg på dette? På forhånd, takk Endret 7. august 2006 av bandreas Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 da er du bannet fra RADAR og sikkert fra VAC-Secure servere.. Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Du kan jo prøve å kontakte Steam support som dog vil ta år og dag før du får svar. Eller du kan investere i ny account, det måtte jeg gjøre en gang (det var ikke cheating det gikk på, men noe annet...*kremt* ) Endret 8. august 2006 av pumpehagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå