nree Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei Er det mulig å få et program til å starte et annet program når musa eller tastaturet ikke har vert rørt på, på en viss tid? Slik som skjermsparerene gjør.. Må også stoppes når det er aktivitet på musa eller tastaturet.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvilket program er det som skal startes? Jeg har allerede laget en screensaver, burde være forholdsvis enkelt å justere det. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) F:\Programfiler\uTorrent\utorrent.exe (Hva annet skal man bruke lingja på når man ikke bruker pcen!? ) Hadde vert kjempe fint om du hadde fått til det Endret 7. august 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 du kan legge den som planlagte oppgaver kontrollpanel -> planlagte oppgaver -> legg til planlagte oppgaver når du har lagt den til høyreklikker du på den og velger egenskaper deretter: tidsplan. der velger du under planlagt oppgave: ved inaktivitet så velger du hvor lenge du skal være inaktiv før programmet skal starte PS: er litt usikker på om inaktiv betyr at du må bytte bruker eller at musa ikke blir rørt Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hmm.. og programmet går av dersom det er aktivitet!? Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 tror det har ikke testet det ut ennå da Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Føler ikke det der er ment til å brukes slik, man setter en viss tid det skal starte osv.. Ville hatt noe i nærheten av "Mine-bilder" skjermspareren bare at man kan åpne alle slags programmer... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vel, det funker med "planlagte oppgaver". Er bare det at "inaktiv-modusen" ikke er med i veiviseren. Kan være litt forvirrende. Er noe andre greier du må aktivere å hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg måtte jo sette start-tid? Ja, jeg satte at vist pcen hadde vert inaktiv så og så lenge skulle programmet starte, men har sterk mistanke om at det er kun den tiden jeg har satt.. Nå når jeg gikk på pcen i dag gikk liksom ikke utorrent av når jeg begynte å skrive eller rikka på musa.. EDIT: Tror jeg fant et program her: http://www.badevlad.com/sysscr_en.htm Endret 8. august 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå