DementedAlbino Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Noen som har erfaringer fra denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=3&s=pl Lenke til kommentar
durabit Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Tror ikke Samsung støtter sone-skifte så boikott det selskapet sine DVD-ROM. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hvis poenget er at spilleren skal være sort, så får man kjøpt sorte deksler bl.a. til AOpen og Lite-On spillere. Disse er det også mulig å gjøre sonefri. Lenke til kommentar
Pin Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 jeg har den bare i hvit.. har sonefri, finnes uoffisiell firmware some gir sonefri... sitter på skolen nå kan poste link til siden med firmware når jeg kommmer hjem hvis jeg husker det :smile: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 17:59, skrev dnort:Hvis poenget er at spilleren skal være sort, så får man kjøpt sorte deksler bl.a. til AOpen og Lite-On spillere. Disse er det også mulig å gjøre sonefri. Finnes de i svart som er slot-in? Lenke til kommentar
dnort Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 18:11, skrev svortevik:Finnes de i svart som er slot-in? Så vidt jeg vet finnes det kun sorte deksler for tray-in spillere, men det ser ut som at Pioneer også har begynt å levere dvd-rom spillere i sort (tray-in), så kanskje de begynner å lever slot-in spillerne deres også i sort snart. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: har sonefri, finnes uoffisiell firmware some gir sonefri... Og det funker bra? Det er jo ellers en bra DVD-ROM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå