Gå til innhold

Pinnacle 10 - mpeg4 - lyden henger etter

Anbefalte innlegg

Hei

Har redigert film i pinnacle og skal ha den over til DVD, konvertern til beste kvalitet til mpeg4, men lyden blir hengende etter når jeg spillern av på pc(før jeg har brent den til dvd), ca 5 sec.

Noen som har noen løsning på problemet?

Eller vet hvor feilen ligger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje noko poeng i konvertere til MPEG4 når den skal på ein videoDVD, som krevjer MPEG2. Du bruker ikkje Studio til å lage DVDen? Eg ville eksportert frå Studio som DV AVI i so fall, då er ein sikra minst mogeleg kvalitetstap. Du kan sjølvsagt og eksportere direkte som ei DVD-klar MPEG2-fil.

Veit ikkje kva som gjer det, men lurer på om eg har lest om eit liknande tilfelle tidlegare. Det han gjorde, om eg ikkje hugser heilt feil, var å flytte lyden fram før eksport, slik at det "oppheva" kvarandre.

Lenke til kommentar
Ikkje noko poeng i konvertere til MPEG4 når den skal på ein videoDVD, som krevjer MPEG2. Du bruker ikkje Studio til å lage DVDen? Eg ville eksportert frå Studio som DV AVI i so fall, då er ein sikra minst mogeleg kvalitetstap. Du kan sjølvsagt og eksportere direkte som ei DVD-klar MPEG2-fil.

Veit ikkje kva som gjer det, men lurer på om eg har lest om eit liknande tilfelle tidlegare. Det han gjorde, om eg ikkje hugser heilt feil, var å flytte lyden fram før eksport, slik at det "oppheva" kvarandre.

6628734[/snapback]

Hei, takk for svar. Trodde mpeg4 hadde tatt over for mpeg2 jeg, er et par år siden jeg gjorde dette sist. Skal prøve å trike med lyden, så får se om det hjelper da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...