PHPdude Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har møtt på et aldri så lite problem her: Si at jeg har mange sånne <div> tagger nedeover på siden <div> Bilder tekst osv osv... </div> Hvordan kan jeg kan få til at det hvert andre element havner på en ny linje, altså at det blir to kolonner nedover? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Legg til float: left; på alle elementene, og clear: left; på elementene som skal havne på en ny linje. Denne metoden vil fungere best om hvert element på hver rekke har samme høyde. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Joa, er mulig det da må jeg legge til en egen idendifiksjon på de elemente som som skal bryte linja, noe jeg helst vil ungå. PS: Kan godt benytte alle de elementene som IE ikke støtter Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Om hvert element er 300px bredt, kan du legge til en container-div rundt kolonnene, med en bredde på 600px. Da vil annenhvert element bli tvunget ned på en ny linje. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hadde egentlig tenkt på det, men fikk det ikke til funke. Har gått litt nærmere inn på det nå og funnet ut at det funker perfekt med vis jeg bruker display:inline-block men det elementet støtter ikke Firefox... ARGHH! Opera viser det perfekt, men hadde vært fint å det til å i Firefo også. Noen som vet om en måte å få det til i Firefox allikevel? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hm, om du husker å legge til float: left; på hvert element, skal du ikke trenge display: inline-block; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå