Gå til innhold

Telefon på reperasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er urimelig lang tid?

 

 

Jeg har ventet i snart 2 uker nå og jeg synes det er lang tid. Det som gjør det ekstra irriterende er at jeg akkurat har skiftet abonnement og har nå en måneds gratis mobil tv som jeg ikke får benyttet meg av.

Lenke til kommentar
Er det slik at telefonen må være forsøkt reprarert 3 ganger innen ett år før jeg eventuelt får en ny?

6629424[/snapback]

3 ganger ja. Men trur ikke det må være innen ett år..

 

Dessuten er det sommerferie, og derfor er ikke 2 uker unormalt!

6629493[/snapback]

Dersom du nettopp har kjøpt telefonen er det lurt å be om at den blir behandla som DOA (Dead on arival).

Om den blir godkjent får du ny telefon ASAP.

 

Kanskje litt seint for deg, men...

 

Har du forresten hørt med butikken om dei kan sei korleis set ligger ann?

Lenke til kommentar

Jepp, Deltaservice sliter på grunn av ferieavvikling samt det faktum at et sinnsykt antall mennesker finner ut at de skal sende inn telefonen på service for å få fikset ditten og datten mens de selv er bortreist på ferie. Ting tar tid om sommeren, og det må man bare regne med. Du får neppe gjennomslag for teknisk DOA grunnet lang servicetid i sommermånedene, og det er urimelig å forvente at leverandører og butikker skal tape store summer fordi fellesferien eksisterer. :)

 

EDIT: Har selv hatt telefonen inne på service i godt over en måned nylig, og nå er den innsendt på nytt, men sånn er livet. Intet å klage over.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...