Dre_C Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvor lenge kan butikken ha telefonen på reperasjon før jeg eventuelt kan kreve å få en ny telefon? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvis du synes det tar urimelig lang tid, kan du be butikken om å kjøre en reklamasjonssak mot produsenten. Da vil i mange tilfeller butikken få tildelt en ny salgspakning og du vil få valget mellom ny telefon eller pengene tilbake. -snubbel Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hva er urimelig lang tid? Jeg har ventet i snart 2 uker nå og jeg synes det er lang tid. Det som gjør det ekstra irriterende er at jeg akkurat har skiftet abonnement og har nå en måneds gratis mobil tv som jeg ikke får benyttet meg av. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 2 uker er nok normalt, og ikke urimelig lang tid. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Avhengig av hvor i landet du bor kan opp til en måned være rimelig tid, spesielt nå om sommeren. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Er det slik at telefonen må være forsøkt reprarert 3 ganger innen ett år før jeg eventuelt får en ny? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det slik at telefonen må være forsøkt reprarert 3 ganger innen ett år før jeg eventuelt får en ny? 6629424[/snapback] 3 ganger ja. Men trur ikke det må være innen ett år.. Dessuten er det sommerferie, og derfor er ikke 2 uker unormalt! Lenke til kommentar
2rb Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det slik at telefonen må være forsøkt reprarert 3 ganger innen ett år før jeg eventuelt får en ny? 6629424[/snapback] 3 ganger ja. Men trur ikke det må være innen ett år.. Dessuten er det sommerferie, og derfor er ikke 2 uker unormalt! 6629493[/snapback] Dersom du nettopp har kjøpt telefonen er det lurt å be om at den blir behandla som DOA (Dead on arival). Om den blir godkjent får du ny telefon ASAP. Kanskje litt seint for deg, men... Har du forresten hørt med butikken om dei kan sei korleis set ligger ann? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 meg bekjent henger deltaservice per i dag på 14. juli. Min n91 har vært der ute av mine hender siden 21. juli, så skal snart ringe forhandler en gang til, eller sende nokia en klage. Har fått beskjed om at dette kan drøye for min del til slutten av august før jeg ser den igjen. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jepp, Deltaservice sliter på grunn av ferieavvikling samt det faktum at et sinnsykt antall mennesker finner ut at de skal sende inn telefonen på service for å få fikset ditten og datten mens de selv er bortreist på ferie. Ting tar tid om sommeren, og det må man bare regne med. Du får neppe gjennomslag for teknisk DOA grunnet lang servicetid i sommermånedene, og det er urimelig å forvente at leverandører og butikker skal tape store summer fordi fellesferien eksisterer. EDIT: Har selv hatt telefonen inne på service i godt over en måned nylig, og nå er den innsendt på nytt, men sånn er livet. Intet å klage over. Endret 8. august 2006 av Marasmus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå