alekvie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Flytter tilbake til Oslo etter en god sommerferie og har ikke mulighet til å komme "hjem" og hjelpe foreldrene mine med data problemer. Derfor trenger jeg en uhyre stabil datamaskin Stabilitet er altså det viktigste (vil ikke starte en Intel Vs Amd diskusjon) men jeg ønsker en Intel løsning har mus,tastatur og skjerm Den forrige maskinen jeg bygde var en maskin med Abit BP6 hovedkort. Så det begynner å bli en stund siden jeg har vært borti hardware har lest en del på hw.no og synes det er flott at mange er så behjelpelige Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Du skal alså bygge pcen selv? Lenke til kommentar
alekvie Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Du skal alså bygge pcen selv? 6628376[/snapback] Ja hadde tenkt til det må tilføye litt.. har vært inne på dell osv. men gidder ikke betale masse penger for programvare som jeg allerede har =) Endret 7. august 2006 av alekvie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå