BlueDude Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hallo. Hadde problem med maskinen som vi til slutt fikk fikset, men i prossesen så resette vi biosen. Og etter det så har jeg ikke kommet meg inn i biosen. Når jeg prøver så kommer det bare en svart skjerm med en blinkende strek øverst i venstre hjørne og ikke no mere skjer. Har prøvd å flashe biosen til ingen nytte Ellers så fungerer maskina fint. Jeg har Msi K8N neo4 Platinium/SLI hovedkort. Lenke til kommentar
oldgeezer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ellers så fungerer maskina fint. hehe .. flott. Sjekk at rammen er satt på plass. dersom du har flere brikker så ta ut en. Jeg antar at du resatte cmos med å trykke på den lille knappen som ligger forsiden av batteriet? har samme kortet selv og sist gang jeg oppgraderte bios så var det en meget festlig opplevelse /oldgeezer Lenke til kommentar
BlueDude Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Jau brukte knappen ja. Skal teste det med rammen.(ingen effekt) Er veldig open for nye forslag Endret 7. august 2006 av BlueDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå