Gå til innhold

Er tvillingkort gratis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topic sier det meste. Hvis jeg spør etter et tvillingkort til min mobil nr. 2(festmobil :p), koster dette da noe å få tilsendt?

6628325[/snapback]

Mener du om tjenesten er gratis å bruke, eller spør du om du blir belastet porto for tilsendt tvillingkort? Hvis spørsmålet er det første så går du bare inn på hjemmesiden til operatøren din, så står vel alt du trenger å vite der..

Lenke til kommentar

Det koster 100kr å etablere det og koster 25 kr pr måned. Har vurdert den en stund nå om jeg skal gå for det, kjøpte meg k800 og tør ikke bruke den på jobb, bruker gamle mobilen.

Ps! Prisen er for NetCom

Endret av jic
Lenke til kommentar

Dette gjelder Telenor:

Når du sender og mottar meldinger, fungerer det som om det er to forskjellige abbonement (Altså, man får ett eget telefonnummer for tvilling-kortet, som brukes til SMS til og fra det)

Samtaler kan mottas på begge, og når man ringer ut, identifiseres man med hovednummeret

Lenke til kommentar

Talkmore

Det her sto om "trilling-sim" hos Talkmore (bruker NetCom nett)

Med TalkMoreTrilling-SIM kan du ha ett eller to tilknyttede SIM-kort. Ved innkommende samtaler til hovednummeret, vil det ringe på alle tilknyttede telefoner. Ringer du utgående samtaler fra de tilknyttede telefoner, vil ditt hovednummer vises. Innkommende SMS, vil bli kopiert til alle tilknyttede telefoner (denne funksjonen kan deaktiveres). TalkMore Trilling-SIM kan bare bestilles ved å ringe vårt kundesenter på telefon 815 68680.

Innmeldingsavgift pr ekstra SIM-kort: kr 99.- (engangsavgift)

Månedsavgift pr ekstra SIM-kort: kr 35.-

Netcom

Og det her sto på Netcom sine sider om tvilling sim.

NetCom TvillingSim

Hvordan bruke TvillingSim?

Installér et SIM-kort i hver av telefonene dine. Skru på den mobilen du vil ringe og ta imot samtaler med, og tast inn PIN-kode. Vil du bytte telefon, slår du av den første mobilen og aktiviserer den andre ved å taste PIN-koden. TvillingSim fungerer også i utlandet.

NB! Du kan bare ha ett SIM-kort aktivt av gangen, dvs når én telefon er på, må den andre være slått av."

Endret av m3
Lenke til kommentar

Tvilling Sim til NetCom begynner å bli et utgått produkt. Velg heller Trilling Sim. Har kan du velge om du vil ha et eller to ekstrakort. Koster 25 kr mnd pr ekstra kort og 50,- i etablering. Her kan du ha begge telefoner på samtidig, det ringer på begge og hovednummer vises fra begge. Når det gjelder SMS så kan du selv velge om du vil motta SMS på alle telefonene eller kun den ene.

Lenke til kommentar
Dette gjelder Telenor:

Når du sender og mottar meldinger, fungerer det som om det er to forskjellige abbonement (Altså, man får ett eget telefonnummer for tvilling-kortet, som brukes til SMS til og fra det)

Samtaler kan mottas på begge, og når man ringer ut, identifiseres man med hovednummeret

6634861[/snapback]

Er visst litt treig jeg så får ikke alt til å stemme jeg (så vær tålmodig dere, hehe).

Altså, når noen ringer så ringer begge, men når det gjelder sms så kommer mitt vanlige nummer opp på hovedkortet, mens jeg vil få et nytt telefonnummer som folk kan sende sms til meg på, på tvillingkortet? Rett? Men det jeg da stusser på er hvis noen sender meg en sms på den telefonen (og simkortet) som jeg ikke har med meg da, da vil jeg jo ikke få den før jeg er hjemme igjen... Blir ikke det litt teit eller er det bare jeg som har luksusproblem? Får en del sms'er og da blir det litt tungvint å ha tvilling.

Og så lurer jeg om dette koster noe mer (ikke i måneden eller etablering). har Djuice Non Stop, men ved Tvillingsim så betale rjeg vel kun fortsatt 299 i måneden for sms og mms - d blir ikke noe ekstratillegg for alle sms som sendes fra tvillingsim'et?

Ble dette forståelig? Håper dere som vet kan svare på dette, nøye og detaljert :blush: hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...