Nessi Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei! Har en Intel Pentium 2,8Ghz (socket 478) Og Asus p4p800 og ATI radeon 9800pro nå og jeg vurderer og oppgradere det med ny HK,cpu og grafikk kort. vil ikke bruke alle penga mine på det så. Og vurderer AMD like sterkt som Intel, men er ikke god på hva jeg får mest for penga for tida. Hvilken socket på hk og cpu jeg trenger eller ikke. kom med tips på hva jeg bør gjøre. mvh Even Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hjelp til kjøp/salg kan du få i rett forum: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94 *flyttes* Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du må nok kjøpe ny ram også. AM2, nyeste sokklen til AMD krevner nemmlig ddr2 ram, og det har du ikke nå. Er ikke helt sikker på om intel core duo bruker ddr2, men jeg tror det.. Samme med conroe prossesor. Så uansett må du nok ha ny ram også... Om du søker litt rundt i ''hjel til kjøp og salg'' finner du nok noen som har satt opp et bra oppsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå