hiper Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 hei! har et 7800gt og er påå lan nå når jeg komm ned i morges var sjermen helt svart! så prøvde jeg og restarte maskina da ble alt fullt av artifacts over hele skjermen i bios og alt! er dette skjermkortet eller er det en mulighet med prossersor og ram? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har skjermkortet vore overklokka? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Sjekk at vifta på skjermkortet går rundt, og at ikke kjøleribbene er helt tette av støv Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 skjermkortet har VÆRT overklokket,men er det ikke nå! det er ikke støv i vifta for det er ikke vifte! har vanbnkjøling og jeg vet det ikke er kjølinga er kortet ødelagt eller kan det være andre muligheter? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Sidan du får artifacts heilt frå du startar opp så ville eg nok tru det var skjermkortet, men det er vanskeleg å seie heilt sikkert. Det er ikkje ein eller annan på LAN-et som kan låne deg eit anna skjermkort så du får testa? Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Sikker på at ingen ting har løsnet under transporten til lanet? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 ja der er jeg sikker på pga. den virket i 2dager! har bestilt pov 7900gt på netshop så får vi se da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå