Bromlexl Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg var på en liten fisketur. Ble lite med fisk, men solnedgangen var utrolig. Så jeg legger med et bilde jeg har fikset litt i photoshop. jeg har blendet et glow layer med det orginale bilde for å skape denne effekten. Synes det virket ganske bra. Tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Bra bilde;) Men for meg synes jeg fokuset ble mer på himmelen enn selve solnedgangen.. Jeg er veldig ny i foto, og har ikke mye peiling.. Men kanskje det ville hjulpet litt å kutte vekk litt av himmelen? Eller veit ikke jeg;p hehe.. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg synes kompen passet utrolig bra.. Tanken om å kutte i toppen slo meg, men den slo jeg like raskt fra igjen. Fine farger og en fine linjer utgjør mye. Et av de bedre solnedgangbildene jeg har sett.. Flott bilde Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Meget bra bilde. Jeg synes også at høydeformatet gjør seg her, men noe jeg ikke synes gjør seg er signaturen. Den er distraherende og trekker fokusen vekk fra selve bildet. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Takker for tilbakemeldinger. Setter veldig pris på dem. Å angående å kutte himmelen. Så er det den som gjør bilde så "storartet" for det er ikke bare solnedgangen som er tingen. Det er hele himmelen og hvordan den reagerer på solnedgangen. Å at skyene er så spennende så er det nesten for ille å kutte dem, synes jeg. Men et bilde oppfattes jo forskjellig fra person til person. Det er jo noe av det som er så bra med det. Tok forresten et nytt idag. Jeg ser opp på himmelen og der er det igjen. Vakkert som alltid. Lurer nesten på hvorfor jeg ikke har sett så mange bra solnedganger som før denne sommeren. nytt bilde (uten signatur ) Endret 7. august 2006 av Bromlexl Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Nei skyene må du absolutt ikke kutte. De er med på å heve bildet. Kutter du de blir det for kjedelig. Nå (bilde 1) synest jeg det er et severdig bilde med interessante linjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå