Joachim_F Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Her er en demo av Star Wolves 2, hvor du får spille leiesoldat i verdensrommet. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Star Wolves 1 var i alle fall et meget kult spill. Håper utgiver tar seg sammen og lager en engelsk versjon, SÅ vanskelig er ikke det Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Star Wolves 1 var i alle fall et meget kult spill. Håper utgiver tar seg sammen og lager en engelsk versjon, SÅ vanskelig er ikke det 6628541[/snapback] Helt enig, engelsk trengs i spill. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Helt enig, engelsk trengs i spill. 6628787[/snapback] At de kommer med en engelsk demo er lovende, ihvertfall. Nå må utvikleren bare bli flinkere til å gå informasjon om hvem som utgir spillet i de forskjellige landene, og hvilke språk, såklart.. Endret 8. august 2006 av Kharan Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen som skjønner poenget med Starforce på en demo?! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Ved å kryptere exe-filen til demoen, som sannsynligvis er svært lik exe-filen til fullversjonen, gjør de fullversjonen vanskeligere å cracke. Hvis ikke demoen er kryptert kan crackere bruke den som referanse når de jobber med fullversjonen. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ahh, så det er altså et smart trekk Takk for svaret forresten. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Såfremt SW2 er å få tak i i Norge kommer ihvertfall jeg til å kjøpe det! Er stas med originaler på hylla. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Fikk svar fra Peter King i EU-divisjonen i 1C - han svarer følgende på om det kommer en engelsk/U.S. utgave av Star Wolves 2: Date: Sun, 22 Oct 2006 18:53:24 +0100From: Peter King <@1c-eu.eu> Subject: RE: Star Wolves 2, English version? Hi We are currently talking to partners re this title and hope to have a release by Easter 07. Regards Peter Tydeligvis blir ting gjort, men vi må nok smøre oss med tålmodighet. Bedre sent enn aldri. Endret 22. oktober 2006 av Kharan Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Krysser fingrene, jeg håper virkelig dette spillet kommer ut på engelsk. Storkoste meg med originalen, og jeg synes selv denne demoen var veldig lovende. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fikk epost fra Darryl Still fra 1Cs EU-kontor i dag. Han skriver følgende: "Code is finalised, we are still looking to place it with a distribution partner in the English Language territories. Please watch this space. Should be soon." Den tyske versjonen av SW2 hadde jo sine bugs, som jeg tipper har blitt fikset i den kommende engelske versjonen. Den kommer litt sent, men jeg tror dette blir brukbart likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg