Joachim_F Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Rockstar har bekreftet at Xbox-versjonen av Bully har blitt kansellert. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Synd for Xbox eiere, men jeg har en PS2 så dette blir løp og kjøp spill. Humor? Hmm Rockstar+humor= :S Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Synd for Xbox eiere, men jeg har en PS2 så dette blir løp og kjøp spill. Humor? Hmm Rockstar+humor= :S 6628763[/snapback] Har ikke du alltid hatt lyst til å ta rollen som en skalla bølle og denge livsskiten ut av små hjelpeløse pingler? Humor? Massevis Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Synd for Xbox eiere, men jeg har en PS2 så dette blir løp og kjøp spill. Humor? Hmm Rockstar+humor= :S 6628763[/snapback] Om det er et spillselskap som har humor, så er jo det rockstar! Alle fire GTA spillene til PS2 har jo massevis av humor, spessielt på radioen, gjennom de hysteriske reklamene og chattekanalene Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ekstremt skuffende. Hadde sett frem til å avslutte Xbox-karrieren med dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg