Argor606 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har kjøpt meg en data med AM2 system og har satt i denne rammen fra ocz. Problemet er at jeg ikke klarer å boote pcen med denne rammen. Har lånt en annen rambrikke og det går helt fint ann å boote med den. Viss jeg booter med denne rammen kan jeg bruke rammen min i windows så det er ikke noe feil i med rammen min tror jeg. Noen som kan hjelpe meg til å få pcen til å boote med rammen min? Har forresten dette hovedkortet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Les her : http://www.bleedinedge.com/forum/showthread.php?t=22133 ASUS må løse dette med en ny BIOS versjon for M2N-SLI slik de har gjort det med M2N32-SLI . Andre muligheten din er underklokke minnet og sette slappere timings + mer vdimm (kan kanske funke ) og vente på bios oppdatering. Enten det eller få tak i DDR800 minne med micron chips . Endret 7. august 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Takk for svar. Virker som det er en feil i hele AM2 systemet ut i fra det jeg leste. Så vurderer å skifre til core 2 duo system. Noen som veit om det er noen feil i det systemet? Endret 7. august 2006 av dSmurf Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er ikke feil i AM2 systemet men hk produsentene må fikse på bios for å få minnekompabillitet med mobuler laget med elpida chips . Core2 Duo er vel fremdeles ikke leverbart fra noen shops etter hva jeg ser og top line hovedkort kommer ikke før senere i høst . Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Ok da må jeg vell antaklig vente å se om de lager en ny Bios versjon da. Litt surt at ting ikke funker skikkeligt når de kommer for salg. Hvor lenge er det til opdateringen kommer tror du? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ja det er surt , men jeg aner ikke mere enn det Tony hos OCZ har sagt. Siden ASUS har fixet det på M2M32 høres det egentlig ut som en liten sak . Kanskje maile ASUS å legge fram problemet med henvisning til OCZ tråden. Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Ja jeg får prøve det takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå