Sirkusbarnet Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hallo Jeg sitter ofte og tenker på hvor gule tennene mine faktisk har blitt, og jeg har lyst til å gjre noe med det. Det blir uaktuelt å gå til tannlege og betale flere tusen, men det må vel finnes noen billigere løsninger. Funker fks den Solidox Hvite tenner, eller er det bare juggel? Hva er de forskjellige mulighetene der ute? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 får noe sånne greier på tvshop som stråler tenna eller noe sånt vetafaen egentlig men ser ut til og funke der:P men hva funker vel ikke på tvshop Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Mener å ha hørt at å pusse tenna med salt vil hjelpe... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har hørt om tannleger som former en plastmodell av tennene dine, og gir deg et slags kjemikalie som du da fyller oppi denne plastmodellen. Deretter putter du plastmodellen i munnen (da passer den selvsagt ettersom det er en eksakt kopi av dine egne tenner), og har den på noen timer (?). Effekten burde være iallfall litt hvitere tenner, og det koster nok mye mindre enn annen bleking hos tannlegen. Mer vet jeg dessverre ikke...selv har jeg også lyst å bleke tennene mine. Kanskje en vakker dag Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Mener å ha hørt at å pusse tenna med salt vil hjelpe... 6627794[/snapback] Det medfører vel sliping? Jeg vil fraråde all form for sliping for å gjøre tennene hvitere, da dette skader emaljen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tror de selger noe greier på H&M, faktisk. Dessuten ser jo den TV Shop-greia ut til å funke. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 ei veninne av meg bleket tennene sine. tror hun kjøpte noe greier til 4-500kr. det funket som bare det Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 For all del - bruk tannlegen din. Da unngår du skader. Mange blekemidler er farlige å bruke uten at du vet hva du driver med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå