Postkassestativ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Har et MSI 945PL Neo som jeg skal oppdatere biosen på, men det jævla programmet som følgte med biosen vil ikke virke. Har prøvd alle metodene som er beskrevet på MSI.com uten at noe skjedde. Er det noen som vet hvordan man får FlashUtilityen til MSI til å virke? Endret 7. august 2006 av david_almli Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Etter at du lasta ned og installerte, trykk på det runde grønne Live Update-ikonet som kom opp på skrivebordet. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Etter at du lasta ned og installerte, trykk på det runde grønne Live Update-ikonet som kom opp på skrivebordet. 6629440[/snapback] Det er akkurat der problemet ligger! Jeg må oppdatere biosen for at den skal støtte liveupdate 3 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg må oppdatere biosen for at den skal støtte liveupdate 3 Da blir det å ta det på gamlemåten med diskett, minnepinne eller en cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå