siv1903 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er kr 1495,- for ett Fujifilm finepix s5500 en grei pris? inkl 256MB xD kort pluss kameraveske (ikke original) Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 KJEMPE PRIS, hvis du får med 256 og bæreveske.. god pris Lenke til kommentar
siv1903 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 KJEMPE PRIS, hvis du får med 256 og bæreveske.. god pris 6631244[/snapback] Flott! Så sant det ikke dukker opp noen som mener det motsatte, faller valget på dette! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kjøp før det er for sent. Du får ingen problemer med å selge det på dagen til samme pris hvis du ikke er fornøyd. Hvor fant du dette tilbudet? Spaceworld i Haugesund tar det dobbelte for samme kamera uten bag og minne, men det i til gjengjeld altfor dyrt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg ville abosulutt løpt og kjøpt kameraet til denne prisen, veldig rimelig Lenke til kommentar
siv1903 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Kjøp før det er for sent. Du får ingen problemer med å selge det på dagen til samme pris hvis du ikke er fornøyd. Hvor fant du dette tilbudet?Spaceworld i Haugesund tar det dobbelte for samme kamera uten bag og minne, men det i til gjengjeld altfor dyrt. 6666876[/snapback] Jeg kjøpte det brukt, og har nå fått kameraet og det er akkurat som nytt! Heldig var jeg visst denne gangen! Men har litt problemer med det, men starter ny tråd... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kjøp før det er for sent. Du får ingen problemer med å selge det på dagen til samme pris hvis du ikke er fornøyd. Hvor fant du dette tilbudet?Spaceworld i Haugesund tar det dobbelte for samme kamera uten bag og minne, men det i til gjengjeld altfor dyrt. 6666876[/snapback] Jeg kjøpte det brukt, og har nå fått kameraet og det er akkurat som nytt! Heldig var jeg visst denne gangen! Men har litt problemer med det, men starter ny tråd... 6822583[/snapback] Grattis med nytt kamera.. hvilke problemer r d snakk om? link til ny tråd? Lenke til kommentar
siv1903 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Takker! Er egentlig godt fornøyd med kameraet, men synes bildene blir så "kornete", har til nå bare brukt auto. Er dette vanlig? Hadde tidligere ett canon s30, og hadde håpet på at bildekvaliteten skulle være bedre (få klarere bilder), men den gang ei. Må jeg stille inn manuelt for å få skarpe, klare bilder? Eller er det bare sånn kameraet er..? (Vet ikke helt hvor jeg skulle plassere ett nytt innlegg....her el. fotografering kanskje?) Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Nå tror jeg folk må komme litt ned på jorda her, er jo en Ok pris men ikke noe mer enn det heller. Spørs hvor gammelt det er? Er det mellom ett og to år gammelt er det veldig lite igjen av garantien og man tar en sjanse hvis noe ikke er som det skal. Fujifilm s5500 er en eldre modell, den nyere Fujifilm s5600 er nok ett bedre kamera (logisk nok) og den får du for 2900 kr inkludert 1 Gb minnekort, bæreveske og oppladbare batteri. Kjøper man nytt har man så klart full garanti.... Å betale 1400 kr mer for 4 x så stort minnekort + at kamera er en nyere modell + at det ikke er brukt + batterilader + full garanti synes jeg er mer verdt pengene enn 1500 kr for ett brukt s5500. Desverre Edit: Har man ikke de ekstra 1400 kronene er jo valget enkelt Endret 7. september 2006 av Kameragutten Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er like vel ikke ett dårlig kjøp, gratulerer med ett helt knall kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå