PowerZone Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har en maskin som jeg bruker som filserver. Den har foreløpig 3 disker, som står montert i 3,5'' rack, standard plassering i tower. Men jeg syns de blir veldig varme, og lurer derfor på å omplassere dem litt. Hva er best varmemessig å plassere dem horisontalt eller vertikalt? Evt. montere en vifte i den ene enden for å blåse varmluft bort. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei Anbefaler vifte foran (hvis mulig) i kabinett I tillegg (eventuelt) en slik http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314643 på hver av diskene. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Lurer også på det med a plassere diskene horisontalt kontra vertikalt.. Er det noe problem å plassere diskene vertikalt ? Hva er best rent varmemessig ? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vil tro det er bedre å plassere de vertikalt siden du får strømmen av varmluft til å gli lettere oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå