Erik B. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei, gikk akkurat i gang med Sindrem's C++ tutorials og har kommet så langt at jeg holder på å installere compilatoren. Men når jeg skal gjøre om .dll filer til lib filer stopper det opp. Når jeg følger stegene hans å skriver inn det der i DOS'en får jeg bare opp: Implib version 3.0.22 Copyright (blabla...)Error winmm.dll: Unknown file type JEG HAR KOMMET TIL DETTE STEGET Har lastet ned alle filene og alt. Hva gjør jeg galt? Håper på svar Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Du kan jo velge en annen kompilator, om du ikke har stor trang til å bruke Borland sin... Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Anbefaler deg å drite i Sindrems C++ tutorials. Det er gammelt og utdatert. Bruk heller f.eks. Dev-C++. Og om du virkelig har lyst til å lære deg C++, bør du lese en bok. Thinking in C++ ligger fritt tilgjengelig på nettet, og ellers kan jeg anbefale Accelerated C++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå