BlastyTrasty Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game Etter å ha sett denne previewen klarer jeg ikke vente lenger. Virket utrolig morsomt de der "transport missions" - transportere eksotiske sportsbiler for millarderene på hawaii. Blir vanskelig å holde fartsgrensen på 30 mph i en Ferrari Enzo :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Arg! Dette døyver ikke akkurat lysten på dette spillet. Tenker meg politiet blir satt ut når man suser nedover landeveien i 300 km/t. Blir nok en real speedfest dette ja Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ser kult ut, men syns det er synd at bilene man kjører selv ikke tar skade Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, det er ikke som i det originale Test Drive, kræsjet man, så kræsjet man. =P Men liker bilspill, så dette må testes som de andre. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ser kult ut, men syns det er synd at bilene man kjører selv ikke tar skade 6627690[/snapback] Ja, men dette henger vel litt sammen med spillets onlinemuligheter; å 'miste' en bil man har brukt mye tid på å skaffe seg fordi noen bevisst saboterer og kjører inn i deg med vilje tror jeg nok de fleste hadde blitt rimelig lei av. Ellers så likte jeg den 'denne utfordringen har du kun en sjans til å få til'-løsningen de tydeligvis hadde på noen challenges i spillet - da står plutselig mye mer på spill enn hvis man kan prøve igjen og igjen for å få til noe Herlig at noen endelig tar i bruk slike løsninger i et spill - det skjerper nok også folk så de faktisk gjør sitt beste og ikke bare gir gass og håper at det går bra. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fy søren det så bra ut. Bra grafikk og, jeg skal ha dette til 360. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Endelig et bilspill som tiltaler meg ^^ Ikke no yo stuff ^^ Og liker virkelig ideen med online aspektet =) Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ellers så likte jeg den 'denne utfordringen har du kun en sjans til å få til'-løsningen de tydeligvis hadde på noen challenges i spillet - da står plutselig mye mer på spill enn hvis man kan prøve igjen og igjen for å få til noe Herlig at noen endelig tar i bruk slike løsninger i et spill - det skjerper nok også folk så de faktisk gjør sitt beste og ikke bare gir gass og håper at det går bra. 6628124[/snapback] I betaversjonen jeg har testet så er det bare å ta på pause og velge retry dersom du har gjort det dårlig i en av disse challengene. Ofte får du veldig mye penger om du klarer de perfekt, så det er surt å krasje for mye. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg skal ha dette spillet til PC, da sammen med det nye Logitech G25 rattet til 2000+ kroner Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) I betaversjonen jeg har testet så er det bare å ta på pause og velge retry dersom du har gjort det dårlig i en av disse challengene. Ofte får du veldig mye penger om du klarer de perfekt, så det er surt å krasje for mye. 6629435[/snapback] Oi, da forsvinner jo noe av poenget med den 'you can only try this challenge once' som det står i det filmklippet. Jaja, folk hadde vel klaget som bare det hvis de bare fikk en sjans tenker jeg - vi er jo vant til 'save and retry' når det gjelder spill selv om det da jo er mer opp til hvor mange ganger man gidder å prøve istedet for hvor flink man faktisk er til å takle noe første gang Endret 7. august 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 På slutten sier han som snakker at man får se hvilke ofre som må gjøres i PC, Playstation 2 og PSP versjonene. Jeg håper da virkelig at PC-versjonen blir et MMORC også. Hvis ikke forsvinner jo hele meningen med spillet jo! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Dette spillet ser bare bedre og bedre ut altså Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Grafikken så knallbra ut. Bare håper videoen ikke er shinet, fordi det var en del forskjell på demoen som er ute, og videoen jeg postet. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Demoen som er ute er drit kjedelig. Filmen ser mye bedre ut. Litt merkelig å gi ut en demo som er sååå langt fra sluttresultatet. Om sluttresultatet blir det vi ser på videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå