Gå til innhold

Test Drive: Unlimited GT.TV preview

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser kult ut, men syns det er synd at bilene man kjører selv ikke tar skade  :cry:

6627690[/snapback]

Ja, men dette henger vel litt sammen med spillets onlinemuligheter; å 'miste' en bil man har brukt mye tid på å skaffe seg fordi noen bevisst saboterer og kjører inn i deg med vilje tror jeg nok de fleste hadde blitt rimelig lei av.

Ellers så likte jeg den 'denne utfordringen har du kun en sjans til å få til'-løsningen de tydeligvis hadde på noen challenges i spillet - da står plutselig mye mer på spill enn hvis man kan prøve igjen og igjen for å få til noe :) Herlig at noen endelig tar i bruk slike løsninger i et spill - det skjerper nok også folk så de faktisk gjør sitt beste og ikke bare gir gass og håper at det går bra.

Lenke til kommentar
Ellers så likte jeg den 'denne utfordringen har du kun en sjans til å få til'-løsningen de tydeligvis hadde på noen challenges i spillet - da står plutselig mye mer på spill enn hvis man kan prøve igjen og igjen for å få til noe :) Herlig at noen endelig tar i bruk slike løsninger i et spill - det skjerper nok også folk så de faktisk gjør sitt beste og ikke bare gir gass og håper at det går bra.

6628124[/snapback]

I betaversjonen jeg har testet så er det bare å ta på pause og velge retry dersom du har gjort det dårlig i en av disse challengene. Ofte får du veldig mye penger om du klarer de perfekt, så det er surt å krasje for mye.

Lenke til kommentar
I betaversjonen jeg har testet så er det bare å ta på pause og velge retry dersom du har gjort det dårlig i en av disse challengene. Ofte får du veldig mye penger om du klarer de perfekt, så det er surt å krasje for mye.

6629435[/snapback]

Oi, da forsvinner jo noe av poenget med den 'you can only try this challenge once' som det står i det filmklippet. Jaja, folk hadde vel klaget som bare det hvis de bare fikk en sjans tenker jeg - vi er jo vant til 'save and retry' når det gjelder spill selv om det da jo er mer opp til hvor mange ganger man gidder å prøve istedet for hvor flink man faktisk er til å takle noe første gang :)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...