ovinn Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 TG ga ut 1amp til hver person. Kilde How much power will I get?1 ampere. 1 ampere? Isn't that next to nothing? Not really, if you bring your computer+monitor and a stereo, it is sufficient. With 5200 participants, The Gathering pulls more electricity in four days than Oslo Plaza Hotel uses in *one year*. There's something to think about. :-) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 På TG erfarte jeg også at det er ganske viktig å ha med seg noe penger i tilfelle deler blir stjelt osv. Mitt tast, mus, musematt og strømforsyning ble stjelt mens jeg sov 6627641[/snapback] Når jeg var på et litt stort lan og skulle på jobb om dagen, tok jeg musa, tastaturet og alt annet dilldall u/skjerm og maskin og la det i en bag.. med hengelås på.. la bagen under bordet.. Funka.. Fikk bare venna mine i se etter på plassen min.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg ville tatt med ca 500-1000 i cash og bankkort.. Viss det minibank greiene ikke blir noe av så er det jo statoil stasjon i nærheten.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Trenger nok ikke mere nei.. Det reklamerer for at man kan spise sunt for 50,- dagen, 250,- pluss litt godteri og greier.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Med en sånn som er nevt tidligere, går det jo ann å bruke kabinettet som et lite "sikkerhetskap" du får hverfall plass til mus, kanskje headset og viss det er et stort kabinett du har får du kanskje plass til tastaturet.. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Husk alle kablene du trenger! Det er pinlig å mangle noe sånt.. 6627892[/snapback] Haha, ja. Det har jeg erfart. Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) jo den siste posten fikk meg til å komme på noe. Hvordan kan man forsikre seg mot tyveri av div hardware. Sånne security bokser hadde vært utrolig kjækt når man skal sove ol. jeg har mus tastatur og headset til 1500 kr tilsammen som jeg ikke vet hvor skal oppbevares. kansje jeg får være våken i 4 dager i stekk da 6627720[/snapback] Ha med en rygsekk du kan la sånne ting ligge i mens du sover. Jeg forestiller meg at terskelen er høyere for å gå bort til deg mens du sover,og åpne sekken. Når det gjelder penger; sørg for at du ikke har mer enn du kan bruke på et kort. Har du egen konto,flytt pengene til en annen konto. Er du ikke gammel nok, foreslå for dine foreldre at du kan låne et kort av dem med de pengene du kan bruke under lanet som eneste penger på kortet. Wildthing Endret 21. september 2006 av Wildthing Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 er nok endel tryggere med kort enn kontanter. men tyvene kan jo bruke kortet ditt på noen sider på internett som bare trenger kortnummer, navn og utløpsdato.. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 har nok bare med meg kontanter. Cash is king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg