KayAU Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva mener dere? 6627318[/snapback] Tja, dette var faktisk slik eg trudde det ville vere... So lenge eg kan lagre data frå PS2-spel på harddisken ser eg det ikkje som eit problem i det heile. Å støtte eit minnekort-format kostar noko, både i kroner og i plass på konsollen, og å ha med dei gamle Playstation-minnekorta hadde neppe vore verdt det. Eg er glad for å sjå at Sony har gått bort ifrå slike tåpelege, proprietære format, og i staden satsa på dei meir kurante korttypane SD, CF, og Memory Stick (sjølv om eg meiner verda godt kunne klart seg utan sistnemnde òg). Kay Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 OK skyt meg hvis jeg tar feil, men går det ikke an å bruke en usb minnepenn sette den i ps2en kopiere dine gamle save games på den, ta den og sett den i ps3en og over føre til hard disk?!? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det tror jeg ikke fungere. For USB-pennen vil ikke dukke opp på Ps2 som en egen målstasjon så du vil ikke kunne utforske pennen eller overføre noe som helst. Men ser ikke dette som et problem egentlig. Det er bare å fullføre spillene på Ps2 og hvis du ikke har startet enda på spillet så er det bare å spille det på PS3 og lagre på HD. Har flere saves på mine PS minnekort(PSX og Ps2) som inneholder 100% complete bla. FF VII, FF VIII, FF IX, FF X, FF X-2, MGS 1, MGS 2, MGS 3 og flere spille som jeg ikke orker å nevne i farta.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå