Maxer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Heisann Har akuratt kjøpt ny pc, men har UTROLIG mange problemer i spill. Når jeg går inn i spill, flimrer det på detaljene i spillet, ser helt jævli ut for å si det mildt... Når jeg så legger ned et spill for å gjøre noe i Windows, henger hele pcen seg, og jeg må reboote, har hatt dette problemet helt siden jeg kjøpte ny, jeg kjører: AMD Athlon 64 3000+ 1024 PC 3200 DDR RAM GeeForce 6600 GT Grafikken flimrer på en måte. Kom masse rare glimt kontinuerlig, til slutt henger PCen seg. Temperaturen er helt normal, ligger på 48 Grader. Jeg har også installert nyeste drivere til skjermkortet og DirectX Er så rart, når jeg spiller sånne nye spill som Hl2,Call Of Duty2 osv. så kommer det masse sånne grønne og rosa flekker overalt. Og til slutt så fyller det seg med sånne flekker, og pcen henger(fryser) seg. Men feks Counter Strike skjer det aldri.. Trenger hjelp her dette er utrolig irriterende!! Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Oppdater alle drivaran din og windows Ta og scann for virus eller spyware osv Last ned den nyaste patch til spela din og Lykke til Lenke til kommentar
Maxer Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Oppdater alle drivaran din og windows Ta og scann for virus eller spyware osv Last ned den nyaste patch til spela din og Lykke til 6627683[/snapback] Prøvd alt det der, fortsatt ingen hjelp! Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Sikker windows versjoen din som er litt f... . du kan formater og legge inn ein ny rein versjon av windows Lenke til kommentar
oldgeezer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 hei, Har samme problemet. Alle spill som benytter 3de grafikk låser seg etter 10-30 sekunders spilling. Jeg har både installert nye drivere og gått tilbake til eldre som er foreslått av Nvidia. Har reinstallert (part og form) men får de samme problemene. Jeg antar nå at det er enten grafikkortet som ikke fungerer eller at kortet får for lite strøm. Skal forsøke å teste med en en nytt kort i morgen, som ikke krever det samme i psu. jeg holder det oppdatert dersom jeg finner en løsning. Det kan jo være at vi har samme problem. Noen tips : Bruk Driverclean pro til å fjerne driverne Installer 84.21 driverne (anbefalt av Nvidia) Sjekk om directx driverne fungerer ( velg kjør og skriv inn dxdiag) Utfør en test. Dette fungerte bra hos meg. Strømforsyning, forsøk å regne ut hvor mye watt pcene krever. Det kan være at du har for lite. Be til høyere makter (det kommer jeg til å gjøre snart ) /oldgeezer Lenke til kommentar
Maxer Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 hei, Har samme problemet. Alle spill som benytter 3de grafikk låser seg etter 10-30 sekunders spilling. Jeg har både installert nye drivere og gått tilbake til eldre som er foreslått av Nvidia. Har reinstallert (part og form) men får de samme problemene. Jeg antar nå at det er enten grafikkortet som ikke fungerer eller at kortet får for lite strøm. Skal forsøke å teste med en en nytt kort i morgen, som ikke krever det samme i psu. jeg holder det oppdatert dersom jeg finner en løsning. Det kan jo være at vi har samme problem. Noen tips : Bruk Driverclean pro til å fjerne driverne Installer 84.21 driverne (anbefalt av Nvidia) Sjekk om directx driverne fungerer ( velg kjør og skriv inn dxdiag) Utfør en test. Dette fungerte bra hos meg. Strømforsyning, forsøk å regne ut hvor mye watt pcene krever. Det kan være at du har for lite. Be til høyere makter (det kommer jeg til å gjøre snart ) /oldgeezer 6627948[/snapback] Takker oldgeez, skal prøve det.. Hold meg oppdatert du om hvordan det går! Lenke til kommentar
oldgeezer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg gav opp. Testet med et POV 6600 pci-e kort og pcen fungerer bra. Men jeg har nok enten får lav psu som har ført til et defekt gpu. /oldgeezer Lenke til kommentar
Maxer Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Jeg gav opp. Testet med et POV 6600 pci-e kort og pcen fungerer bra. Men jeg har nok enten får lav psu som har ført til et defekt gpu. /oldgeezer 6633490[/snapback] ahh ok, kanskje jeg også skal teste nytt skjermkort og formatere maskinen Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har du vifter i kabinettet ditt? Det hører egentlig ut som et varmeproblem. Prøv å åpne kabinettet slik at delene får frisk luft. Lenke til kommentar
Maxer Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Har du vifter i kabinettet ditt? Det hører egentlig ut som et varmeproblem.Prøv å åpne kabinettet slik at delene får frisk luft. 6636078[/snapback] Jepp har det har også kabinettet oppe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå