Gå til innhold

XT eller vanlig, Blitt lurt?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et grafikk kort av typen connect 3D radeon 9600 series, Og da jeg kjøpte det sa butikken at det var et XT kort. Men hvordan kan jeg vite at det er et XT kort , og ikke et vanlig 9600 kort? Dette spør jeg om, spesiellt med tanke på skuffende resultater på 3D mark 03. Default klokkefrekvens er usle 324/204. Poeng i 3Dmark : 2854 :hmm:

takker for svar!

Ruben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Default klokkefrekvens er usle 324/204

Høres ikke ut som 9600XT , mitt kort :Sapphire 9600XT i HTPCn har

core 500mhz

memory 300mhz / 600mhz DDR

Er etter hva jeg husker fire varianter , best til dårligst (ATI referanse data) :

9600 XT : core 500/mem 300 , memory interface 128bit

9600 PRO : core 400/mem 300 , memory interface 128bit

9600 : core 325/mem 200 , memory interface 128bit

9600 SE : core 325/mem 200 , memory interface 64bit

Så du har fått enten et 9600 eller 9600SE .

Lenke til kommentar
:sick:  Det var jo litt surt da , siden du spurte om det var XT mener jeg og fikk ja som svar .

Gå tilbake å klag på uriktige opplysninger gitt som overbeviste deg å kjøpe det .

6634857[/snapback]

Skulle så gjerne gjort det , men problemet er at de ikke gjør en dritt uten fremvisning av kvittering. Harddisken røyk for noen uker tilbake, og det gikk på garantien, men uten kvittering, nektet de å ta den inn. Så jeg måtte ordne det selv. :dontgetit:

Men så ble pc'n kjøpt på spaceworld også da, så hva kan man forvente :ermm: . Neste pc blir kjøpt på en ren databutikk i hvertfall, så man garanter får hva man blit lovet :thumbup: Men takk for svar i hvertfall :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:sick:   Det var jo litt surt da , siden du spurte om det var XT mener jeg og fikk ja som svar .

Gå tilbake å klag på uriktige opplysninger gitt som overbeviste deg å kjøpe det .

6634857[/snapback]

Skulle så gjerne gjort det , men problemet er at de ikke gjør en dritt uten fremvisning av kvittering. Harddisken røyk for noen uker tilbake, og det gikk på garantien, men uten kvittering, nektet de å ta den inn. Så jeg måtte ordne det selv. :dontgetit:

Men så ble pc'n kjøpt på spaceworld også da, så hva kan man forvente :ermm: . Neste pc blir kjøpt på en ren databutikk i hvertfall, så man garanter får hva man blit lovet :thumbup: Men takk for svar i hvertfall :D

6636769[/snapback]

Spaceworld pleier vel å ha et datasystem der de legger inn kundene sine?

Bør kunne være mulig å finne ut hva du kjøpte der da..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...