acemaster Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe ny maskin så lurer jeg på om alt det her kommer til å bli bra! Raidmax Sagitta Black/Silver Raidmax PSU 630W Black Asus Mainboard S-AM2 nForce 570U ATX AMD CPU Athlon 64 X2 4200+ Socket AM2 2.2GHz 2x512kB Boxed Samsung Harddisk 80.0GB SATA II CC IDE Cable SATA-150 0.5m 2xAngling Plug Nec DVD Recorder ND-3550 16X Black Dual Layer DVD R/RW Geil 1.0GB (2x512MB) DDR2 PC5300 667MHz Value BGA Skjermkort har jeg fra før, et PCI express! Men d som jeg lurer på er om det er noen her på forumet som vet om den harddisk kabelen passer me hovedkorte jeg skal kjøpe og om minne som jeg vil ha passer på hovedkorte! Og strømforsyning jeg vil kjøpe, passer det i kabinette jeg vil ha lr?? e ikke sikker på om d er ATX-strømforsyning!? Takker for alle svar! Håper d bli mange som hjelper da Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 1. Kablene passer. 2. RAM passer. Hadde jeg vært deg hadde jeg investert litt mer i kabinettet enn som så, men mulig du synes Raidmax er kult... Strømforsyningen passer forsåvidt også i kabinettet ja. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 1. Kablene passer.2. RAM passer. Hadde jeg vært deg hadde jeg investert litt mer i kabinettet enn som så, men mulig du synes Raidmax er kult... Strømforsyningen passer forsåvidt også i kabinettet ja. 6627200[/snapback] Takk skal du ha! Da er d bare å bestile alt det der ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå