Gå til innhold

Rask-raskere-Komplett :-)

Anbefalte innlegg

Quote:

Et store problem for stadig flere seriøse webshoper er at slike personer sprer dritt om nettbutikken deres, dette er moralsk uforsvarlig.

Har det noensinne falt deg inn at det gjerne er nettop det at butikken som opptrer "morask uforsvarlig" (svært så überformelt sagt btw) som fører til drittslenging, eller tror du folk gjør dette helt uprovosert? :roll:

Og når dere sier det hender kundene tar feil og anklager butikken, så er det jo flere her inne som har opplevd akkurat det samme fra nettbutikkens side?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare si at dette er positivt at komplett.no informerer om dette... selv om noen oppfatter det som reklame..... '

bestilte en bredbåndsrouter idag fra komplett... og gjett hva som skjedde under en time etterpå... jo... den var levert inn på posten... klar for sending... og nå ligger den på posten.... forventer å få pakken på mandag.... samtig med en annen ting.... ikke fra komplett..... men fra bokkilden.. nemlig ringenes herre special extended version box set.... je je nok om dt..

Komplett.no fortjener mye ros, gode på kundeservice og raske til å sende pakker... når de har det på lager...

Lenke til kommentar

gode på kundeservice bare fordi pakken din er sendt raskt? noen går bare over stokk og stein i sine gledesbrus etter nykjøpt hardware... storparten av alle som er fornøyd er jo bare glad for at de har fått varen. kundeservice er noe synliggjøres først fram når komplikasjoner oppstår

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-11-08 00:48 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er en meget godt fornøyd Komplett kunde,alt jeg har bestilt har dukket opp senest etter 3 dager.

Har også hatt en retur av et def. powersupply som også gikk greit for seg.

Har en følelse av at noen webshopper sier de har ting på lager,men at de egentlig ikke har det.

Bestilte noe fra en annen webshop for 14 dager siden og det har enda ikke dukket opp,ringte og spurte hva det var som var problemet.Den siste gangen fikk jeg beskjed om at det faktisk ikke var på lager.

Men det skulle komme inn på lager i morra.

Hvor lenge skal man egetlig gidde og vente?

Lenke til kommentar

det tregeste leddet i kjeden er jo posten, da. De garanterer at det skal være fremme neste dag, men det er bare bullshit! Det går ofte både 2 og 3 dager før det er fremme.

Ellers er jeg fornøyd med komplett, og vi fortsette å handle der, slik som jeg alltid har gjort.

Lenke til kommentar

hehe, nå har jeg leste hele tråden..artig lesning.

Men altså; Hvis dere ikke oppfattet dette som litt ironisk reklame fra komplett så er det noe feil.

Komplett har gjort mye rart opp gjennom årene, og merkelig nok har de desto flere fans. Har selv handlet hos dem, og hatt mindre problemer, så jeg skjønner kritikken som kommer fra enkelte her.

Men hvorfor dette blir blåst opp så grusomt fatter jeg ikke. Hvis Komplett har noen små glupinger som vil leke litt med forum-brukerne gjennom en slik post så får vi heller la dem gjøre det, og la administratorene ta seg av hva som skjer senere.

Flame'ing som dette er det ingen vits i...

Og at det der var en legitim post godkjent av de høyere makter innenfor komplett tror jeg de fleste skjønner at det IKKE var....

Generelt; ta alt du leser her med en klype salt, da er alt så mye enklere :smile:

ps; ble du fornærmet, irritert, eller på noen måte oppgitt over denne posten så send meg en PM så ordner vi nok det :grin:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bla bla bla bla bla

må dere skrive så sinnsykt lange innlegg, ikke alle som orker d om natta!

Er jo greit av komplett å skrive sånne innlegg, så lenge de sier at det er komplett eller en som jobber der. Ser ikke grunnen til alt dette surret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...